Wpis z mikrobloga

@Rebtel co sie u was odwala to nie mam pojecia... Z jakis miesiac temu zlozylem wniosek o przeniesienie. Po jakims czasie dostalem smsa w stylu "nie dokonczyłeś skladania wniosku...". Złożylem drugi wniosek, dostalem taki sam email jednak tym razem zaczekałem i dostalem karte. Wkładam - nie dziala. Pisze maila. Odpowiadacie "wkrótce" albo "2 dni robocze". Karta dalej nie dziala. W miedzyczasie ku mojemu zdziwieniu kurier przynosi drugą karte. Ta działa jednak chciałem przeniesienie a nie nowy nr... Pisze do was. Znow to samo "wkrotce"... Mianal tak chyba z miesiac.
Dodatkowo odpowiadacie na tego samego maila po kilka razy wiec nie dziwie sie, ze macie duzo roboty skoro sami ją bezsensu mnożycie ale to nie wszysko...
Dzisiaj dostałem wisienke na torcie. Maila o tym, ze doszlo do naruszenia danych osobowych bo wysylaliscie karty z takim samym nr jaki maja aktywni uzytkownicy. No brawo wy! Kogo wy zatrudniacie? Mietkoów spod monopolowego? Dawno nie spotkalem sie z takim burdelem.
#rebtel #siecikomorkowe