Wpis z mikrobloga

Widzę, że standardy obsługi klienta w @x-kom zmieniają się na plus. Kiedyś sama kręciłam aferę, a ostatnio zostałam tak dobrze obsłużona, że aż muszę się pochwalić. Otóż kupiłam w łódzkim salonie LG G6, który okazał się mieć wadę polegającą na nierównomiernym podświetleniu ekranu. Kiedy to zauważyłam, pojechałam do sklepu, nie licząc na zbyt wiele. A tu niespodzianka, okazało się, że pracownik zaproponował mi wymianę na inną sztukę, którą mogłam sobie dokładnie obejrzeć. Padła nawet propozycja ściągnięcia jeszcze jednego egzemplarza. Pan był bardzo cierpliwy, wyrozumiały i w ogóle super miły. Jednym słowem, ekipę z salonu w Sukcesji oceniam na piątkę z plusem. Dziękuję za uwagę.
  • 1
@punkgrrl: Bardzo dziękujemy za tę opinię i cieszymy się, że jesteś zadowolona z obsługi :) Gdyby pojawiały się jeszcze jakieś pytania, niezmiennie pozostajemy do dyspozycji ;)