Mirki dziś kupiłem laptopa w #rtveuroagd, którego dysk dość mocno trze podczas pracy. SMART nic nie pokazuje, ale w momentach kiedy dysk trze czasy odczytu sięgają nawet 500ms. Kilka godzin po zakupie kierownik sklepu powiedział że wady nie widzi (nawet jej nie sprawdził). Spotkał się ktoś z takim problemem? Laptop to Lenovo ideapad 520. #zakupy #reklamacja #lenovo
@johnyacro: Reklamować możesz zawsze. Kierownik sklepu nie jest osobą podsiadającą kompetencje do stwierdzenia wymiany towaru. Może zrobić to jedynie posiadając "oświadczenie serwisu o wymianie lub zwrocie" czyli status 6 lub 7 w systemie reklamacyjnym.
@Zelazko_MPM: Wiem, że mogę. Szkoda tylko, że wydali mi towar, który nie jest w pełni sprawny. Nie miałem też możliwości sprawdzenia tego na sklepie więc różowy musi poczekać na naprawę.
@johnyacro: hmmm u mnie mają lenovo ideapad 520 i w sumie są zadowoleni, działa bez problemów. także może tak trafiłeś, zdarza się. ogólnie to dobry laptop jest. drugi raz też bym go brał.
@robertkolodziej: sprawdziłem sztuke na wystawie, która nie ma tego problemu więc wina seagate. Zamówiłem nowy dysk i wymienię go różowemu, bo i tak potrzebuje sprzętu na uczelnie.
#zakupy #reklamacja #lenovo
Komentarz usunięty przez autora