Wpis z mikrobloga

Mirki dziś kupiłem laptopa w #rtveuroagd, którego dysk dość mocno trze podczas pracy. SMART nic nie pokazuje, ale w momentach kiedy dysk trze czasy odczytu sięgają nawet 500ms. Kilka godzin po zakupie kierownik sklepu powiedział że wady nie widzi (nawet jej nie sprawdził). Spotkał się ktoś z takim problemem? Laptop to Lenovo ideapad 520.
#zakupy #reklamacja #lenovo
  • 13
  • Odpowiedz
@johnyacro: Reklamować możesz zawsze. Kierownik sklepu nie jest osobą podsiadającą kompetencje do stwierdzenia wymiany towaru. Może zrobić to jedynie posiadając "oświadczenie serwisu o wymianie lub zwrocie" czyli status 6 lub 7 w systemie reklamacyjnym.
  • Odpowiedz
@Zelazko_MPM: Wiem, że mogę. Szkoda tylko, że wydali mi towar, który nie jest w pełni sprawny. Nie miałem też możliwości sprawdzenia tego na sklepie więc różowy musi poczekać na naprawę.
  • Odpowiedz