Wpis z mikrobloga

Cześć,

Mamy na pokładzie wymiatacza w ecommerce? Chodzi o Google Ads a dokładnie o kampanie produktowe Google Shopping. Niby tworzę plik poprawny ale produkty nawet przy bardzo wysokiej stawce za kliknięcie bardzo rzadko zobaczyć w wynikach.
W pliku xml (feeds) mam:

- Tytuł
- Unikalny
- Opis
-
-
- (link dodatkowego obrazu)
- Dostępność
- Cene promocyjną
- Cenę standardową
- (marka)
- (kategoria produktu wg spisu dostarczonego do googla - bardzo sprecyzowana)
- (stan)
- (kolor produktu)
- (płeć dla której produkt jest przewidziany)
- Materiał wykonania
- (Rozmiar produktu)
- Etykieta własna do zachowania porządku w Ads
- Dostawa a w tym kraj, rodzaj i cena
- Grupa wiekowa

Dodam, że kampania oczywiście kierowana jest na Polskę. Google Merchant center nie wskazuje żadnych błędów w pliku XML a po wpisaniu typu produktu razem z nazwą marki pojawiają się one w sekcji Google shopping. Problem dotyczy bardziej ogólnych fraz i bez zawarciach w nich Brandu. Czy czegoś tu brakuje? Co może powodować, to że tak rzadko się wyświetla?

#googleanalytics #merchantcenter #google #ecommerce #sem #adwords #ads #googleshopping #pytanie #kiciochpyta
  • 1
  • Odpowiedz