Wpis z mikrobloga

@Bouquet: imie.nazwisko to sie nie sprawdza w duzych firmach. Poza tym, miej na uwadze funkcje prezesa, zmienisz go i masz ciaglosc korespondencji (nadal bedzie prezes@), bez koniecznosci udostepniania/migracji skrzynek.
  • Odpowiedz
@baldi: Czemu niby się nie sprawdza w dużych firmach? Pracuję w firmie, która zatrudnia prawie 150 tys. ludzi na całym świecie i jakoś imie.nazwisko się sprawdza xD
  • Odpowiedz
@baldi: @NPrBaz: same here, pracuję właśnie już w trzeciej bardzo dużej firmie/korpo i imię.nazwisko@firma.com to jest absolutny standard, nikt z tym nigdy jeszcze nie miał problemu. Rzeczy typu pozycja i tytuły stanowisk, to treści do stopki maila, a nie na sam adres.
  • Odpowiedz
@Wolowinka: @NPrBaz: kazdy ma swoje. Ja widze jaki jest pie*dolnik przy utrzymaniu tego w firmie 500+ osob i fluktuacji na poziomie 5% miesiecznie. Wychodza za maz, zmieniaja nazwisko. Ta ma jedno, ta la dwa. Rozwodza sie, znowu zmiana nazwiska. Zebysmy sie dobrze zrozumieli: imie nazwisko i kilka dodatkowych regul - tak. Samo imie i nazwisko - nie.
  • Odpowiedz
@baldi: U mnie osobiście zawsze dodawali po prostu jedynkę do nazwiska na końcu, np imie.nazwisko1@firma.com i wszystko było spoko. Jeśli ktoś był skonfundowany do kogo ma tego maila wysłać, bo są w firmie dwie osoby o tym samym imieniu i nazwisku i mailu różniącym się tylko dodaną cyferką, to odpalał sobie address book'a w Outlook'u i patrzył jaka osoba pracuje na jakim stanowisku i wtedy już wszelkie wątpliwości były rozwiane.
Takie
  • Odpowiedz