Wpis z mikrobloga

@PabloFBK:

titidom titidom

To jest śmieszniejsze niż powinno być, trochę przebiegunowanie wartości:
- 2014 Pride of Poland, mundury, pompa za czasów neuropejskiego PEO.
- 2018 Tindum rindum rymcum pyrcum, czyli coś co stoi niebezpiecznie blisko czekoladowego orła :).
  • Odpowiedz
@Xianist: Od pierwszego bije taka epickością, że jakbym był synem arabskiego szejka czy biznesmenem z Chin to sam bym kupił takiego Araba.(ʘʘ)
Za to drugie, hmmm.... To wygląda jak zrobione w Windows Mobile Maker przez Ukraińca na robotę o dzieło
  • Odpowiedz
@PabloFBK: Biznes ocenia sie po marketingowych filmikach z YT czy po wynikach finansowych. Pokaż przekrój finansów stadniny z ostatnich 10 lat. To uznam, że masz jakiekolwiek pojęcie w tematyce tej stadniny. Póki co bijesz piane i nie wiadomo jakie są fakty.
  • Odpowiedz
Przecież ten filmik promocyjny z 2018 wygląda jak moje #!$%@? super dzieła w windows media player o moich chomiczkach jak miałem 12 lat XDDD
  • Odpowiedz
@PabloFBK: bardzo dobry ten spot, pokazali wszystko : budynki, kota, wiewiórkę, trawę i krzaki tylko te konie trochę mniej, pewnie zajebiscie niebezpieczne albo bardzo płochliwe ale każdy kto zna się na Arabach wie ze to piękne konie i nie musi ich oglądać na spocie reklamowym. Podkład muzyczny tez zachęca, wiadomo ze ci chodowcy jeżeli potrafią sami nakręcić taki spot telefonem, złożyć go w Windows Movie Maker i nagrać do niego
  • Odpowiedz