Wpis z mikrobloga

Pytanie dotyczące reklamacji odkurzacza #ilife na #gearbest.

Kupiłem odkurzacz iLife A6 za około $190 w okresie świątecznym, po około 2 miesiącach normalnej pracy przestał działać. Po kontakcie z supportem odesłałem go na swój koszt do Hiszpanii (skąd był zamawiany), po około miesiącu potwierdzili, że był zepsuty (nie z mojej winy) i niestety nie da się go naprawić. Jako rekompensatę proponują $50 (~26% oryginalnej ceny) lub wysłanie nowego za $80. Podobno tylko przez 45 dni od daty zakupu obowiązuje zwrot całości kwoty w przypadku wadliwego towaru.

Teraz moje pytanie do bardziej doświadczonych w zakupach na gearbest - takie są zasady i grzecznie się zgodzić, czy próbują mnie naciągnąć?
  • 10
@Andczej: a paypal w takim przypadku gwarantuje zwrot całej kwoty? Bo jak dla mnie to jest kwestia reklamacji/gwarancji/rękojmi - towar doszedł ok, 2 miesiące odkurzacz działał, więc na przelewie nikt mnie w konia nie zrobił.
@K69amil: nie gwarantuje ale masz 180 dni ochrony od zamówienia i miałbyś bardzo dużą szanse na pełny zwrot i dodatkowo szanse na zwrot kasy za odesłanie produktu

więc na przelewie nikt mnie w konia nie zrobił.


jakby to miało jakieś znaczenie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@K69amil skontaktuj się bezpośrednio z Ilife support@iliferobot.com

Nagraj film z usterką, prostym językiem angielskim opisz problem. Jak zapytają to powiedz, że kupiłeś na Aliexpress w Ilife official store

Tylko, że widzę towar już w Hiszpanii, więc walka chyba jednak z Gearbest