Aktywne Wpisy
stanley___ +53
Konfederusiusz +783
Czyli tak, pis-owcy ściągnęli jak zwykle Solidarność, która przez ostatnie 8 lat siedziała cicho i się nie odzywała, a głęboko w dupie miała rolników. Teraz ta pis-owska solidarność zjechała do Warszawy, żeby robić antyrządowe protesty kosztem rolników. Część rolników idzie z nimi ramię w ramię, gdyż myślą, że może tak coś więcej ugrają. Ta pis-owska Solidarność specjalnie wszczyna burdy z policją, żeby tylko robić propagandę kosztem rolników, a ci dali się wciągnąć
Kupiłem odkurzacz iLife A6 za około $190 w okresie świątecznym, po około 2 miesiącach normalnej pracy przestał działać. Po kontakcie z supportem odesłałem go na swój koszt do Hiszpanii (skąd był zamawiany), po około miesiącu potwierdzili, że był zepsuty (nie z mojej winy) i niestety nie da się go naprawić. Jako rekompensatę proponują $50 (~26% oryginalnej ceny) lub wysłanie nowego za $80. Podobno tylko przez 45 dni od daty zakupu obowiązuje zwrot całości kwoty w przypadku wadliwego towaru.
Teraz moje pytanie do bardziej doświadczonych w zakupach na gearbest - takie są zasady i grzecznie się zgodzić, czy próbują mnie naciągnąć?
Komentarz usunięty przez autora
mimo wszystko możesz ich postraszyć że zrobisz spór na paypalu, może się uda
jakby to miało jakieś znaczenie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@K69amil: przeczytaj co napisałem wyżej
Nagraj film z usterką, prostym językiem angielskim opisz problem. Jak zapytają to powiedz, że kupiłeś na Aliexpress w Ilife official store
Tylko, że widzę towar już w Hiszpanii, więc walka chyba jednak z Gearbest