Wpis z mikrobloga

#neuropa #dobrazmiana

Moim zdaniem początek nowej afery. Kancelaria premiera płaci agencji od reklam w internecie 600 tysięcy złotych w ciągu 6 miesięcy za konsultacje w sprawie skutecznej działalności na Facebooku, YouTube i Google. 100 000 miesięcznie? To sporo kasy. Na pewno sporo będzie wiadomo, kto w Kancelarii skorzystał z konsultacji i czego się nauczył? Nie. KPRM ujawniło szczątkowe informacje po batalii z fundacją ePanstwo. A sama umowa została zawarta bez przetargu, bo: "usługę należało zacząć realizować natychmiast" - jak twierdzą urzędnicy. Co takiego pilnego musieli robić urzędnicy w kancelarii premiera od września 2017 do lutego 2018 w mediach społecznościowych, że trzeba było wydać na to 600 tysięcy? KMRM nie zdradza. Link do artykułu z Press.pl i znaleziska ponizej:

https://www.wykop.pl/link/4331489/rzad-wydal-ponad-600-tys-zl-na-doradztwo-ws-mediow-spolecznosciowych/ #polityka