Aktywne Wpisy
wykop +53
Dzień dobry, Wykopie (ツ)
1. Zgłaszaliście nam rano problemy z plusowaniem wpisów na Mikroblogu - to właśnie od tego tematu zaczniemy dzisiejszy #wykopchangelog No dobrze, ale o co chodziło z tymi plusami? Chyba najłatwiej będzie wyjaśnić to nawiązaniem do pewnego mema - “działy się rzeczy niestworzone” ( ͡º ͜ʖ͡º) Na szczęście sytuacja została opanowana, plusy uratowane, a sam problem nie powinien już się u Was pojawiać. Dziękujemy
1. Zgłaszaliście nam rano problemy z plusowaniem wpisów na Mikroblogu - to właśnie od tego tematu zaczniemy dzisiejszy #wykopchangelog No dobrze, ale o co chodziło z tymi plusami? Chyba najłatwiej będzie wyjaśnić to nawiązaniem do pewnego mema - “działy się rzeczy niestworzone” ( ͡º ͜ʖ͡º) Na szczęście sytuacja została opanowana, plusy uratowane, a sam problem nie powinien już się u Was pojawiać. Dziękujemy
Cosipi 0
Polecicie jakieś zegarki w cenie do 400zł
Nie znam się na tym, ostatni zegarek jaki miałem to komunijne Casio a mam 23 lata xD
Warto szukać coś np w Tommy Hilfiger?
Z jakiej strony najlepiej zamawiać?
#zegarki #przegryw #zegarkiboners #zegarek
Nie znam się na tym, ostatni zegarek jaki miałem to komunijne Casio a mam 23 lata xD
Warto szukać coś np w Tommy Hilfiger?
Z jakiej strony najlepiej zamawiać?
#zegarki #przegryw #zegarkiboners #zegarek
"inb4 Hurdur szukasz murzyna" - absolutnie nie, chciałbym podrzucić jakieś pomysły do luźnej interpretacji, w zamian za możliwość umieszczenia tego na wiki mojego projektu czy na mikroblogu.
Oczywiście 100% niekomercyjnie i z zapewnionymi podpisami autora. Styl fantasy, ale też znajdzie się kilka pomysłów na bardziej klasyczne twory, a nawet abstrakcje. Cierpię na brak grafik nawet jezeli chodzi o tło na wiki, więc pomocy... (link do wiki znajduje sie w opisie tagu #stheira)
Równie dobrze mógłbym napisac, ze szukam osoby, ktorej zrobie reklame lol.