Wpis z mikrobloga

Siemanko, od jakiegoś czasu zastanawiam się nad sprowadzaniem rzeczy z zagranicy i sprzedawaniem ich w pl. Znacie może jakieś dobre opisy i porady jak założyć swoją pierwszą firmę i zacząć odprowadzać od tego podatki ? Jestem totalnie zielony w temacie. Pozdro
#handel #gearbest #aliexpress #banggood
  • 15
  • Odpowiedz
  • 6
@Kubston przygotuj się na to że jest przesyt na rynku, teraz każdy coś sam sobie sprowadza z chin, to nie 4 lata wstecz kiedy wielu się bało lub nie umiało
  • Odpowiedz
@L3AD3R: powiem Ci, że już od jakiegoś czasu robię to w pojedynkę na olx. W sumie z gówienek zacząłem już sprowadzać telefony. Nie interesuje mnie obecnie sprowadzanie jakiś gówien tylko elektronika (Xiaomi) lub jakieś ciuchy z europy.
  • Odpowiedz
@Kubston: elektronika traci na wartosci, musisz doliczyć VAT 23% od cen jakie masz bo przecież firma, dodaj sobie d0 cen chińczykowych 23% plus marżę i zobacz ile ci wyjdzie. Aaaa i jeszcze ogarnij serwis bo jak jesteś firma to 2 lata rękojmi musisz dać ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@Kubston: kokosow na tym nie zrobisz. Na jednym zarobisz na drugim mocno wtopisz. Zysk wyjdzie taki sobie, ale moze sie czegos nauczysz na przyszłe biznesy. Zobacz ile tego jest na allegro i ile ludzie sami sprowadzają. Mozesz pozniej miec dom zapchany tym chinskim badziewiem.
  • Odpowiedz
  • 0
@Kubston liczysz, bo to że był sprowadzony z innego kraju Europy nie znaczy że nie musisz płacić. Wprowadzasz towar w obrót na terenie Polski. To co prywatne osoby sprzedają bez pokwitowań to po prostu szara strefa
  • Odpowiedz
@L3AD3R: W taki wypadku na allegro jest taka wielka konkurencja, że albo ludzie sprzedają duże ilości tych telefonów bez firmy, albo mają jakąś mega dobrą cenę od sklepu bo kupują bardzo dużo sztuk.
  • Odpowiedz
@Kubston nie rozliczysz takiego telefonu wysłanego z GB z magazynu europejskiego w żaden legalny sposób.