Wpis z mikrobloga

@legoos: Witam,
Mam sprawę, jakoś początkiem lutego przyszedł do mnie z Gearbestu Xiaomi Powerbank 20 000 mAh 2c. Zaraz po kilku godzinach użytkowania zauważyłem że jeden slot usb nie ładuję urządzeń, dostają sygnał, ale ładowania brak. Parę dni temu (niestety przespałem 45 dni na darmowy zwrot gotówki - ewidentnie moja wina) założyłem Ticket, opisałem wszystko ładnie, załączyłem 2 filmy, i ostatecznie dostałem taką oto propozycję:

> Dear Damian,

> We would like to extend our apologies for this inconvenience.
> Kindly refer to our warranty policy here:http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html

Please also refer to our terms and conditions here:

> http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html_

> Please review our possible solutions below:
> 1) Keep the item and accept a partial refund to your original payment account.
> We can refund 5 USD to your original payment account.
> Please note:
> - For PayPal account refunds it may take 48 hours days to process and appear in your PayPal account.

> 2) Resend the same item with a partial payment.
> We kindly ask you to pay 12 USD for the reshipping and handling fee.
> If you choose this option, we will send you an invoice to process this payment. You will receive the item within 10 to 25 business days._

Please reconfirm your address as follows (...)


I moje zasadnicze pytanie brzmi: Jak się ma prawo ochrony kupujących z PayPal (którym oczywiście płaciłem) do polityki gwarancyjnej Gearbest? Czy pomimo tego, że przegapiłem 45 dni w których mogłem się domagać zwrotu gotówki, mogę założyć spór na PayPalu i ładnie poprosić Chińczyków o moje pieniążki czy zostaje mi tylko zwrot od PP za przesyłkę do Chin - wspomniane wyżej "(...)12 USD for the reshipping and handling fee".

Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam :)
@GearBest_Polska #gearbest @PayPal #paypal #xiaomi #powerbank #cebuladeals
  • 11
@legoos:
masz w połowie sprawne urządzenie - którego uszczerbek powstał na skutek twojego użytkowania (45 dni użytkowania tak naprawdę)
czego oczekujesz?
oferują ci częściowy zwrot, bo uszkodzenie zgłaszasz im po czasie (nie jest to chociażby DOA)
oferują ci cały nowy powerbank za 12$

- ty kręcisz nosem.

Chcesz zwrotu gotówki? to napisz im, że odeślesz powerbank i chcesz zwrot 100% kasy.
Czy będzie ci się to opłacać (nawet przy skorzystaniu z
Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
No ok, tag cebuladeals jest tutaj mylący, my bad ()
Konto co prawda 8 lat ale użytkowane rzadko od paru miesięcy proszę o wyrozumiałość.
Wracając do tematu, czy jest możliwość (cień szansy), że jeśli zapłacę te 12$ za "reshipping and handling fee", to nie będę się musiał bawić się w odsyłanie "uszkodzonego" sprzętu, bo o tym nic nie piszą? Pytam bo może ktoś miał
@legoos:

> 2) Resend the same item with a partial payment.

> We kindly ask you to pay 12 USD for the reshipping and handling fee.

> If you choose this option, we will send you an invoice to process this payment. You will receive the item within 10 to 25 business days.


@legoos:

Wracając do tematu, czy jest możliwość (cień szansy), że jeśli zapłacę te 12$ za "reshipping and