Wpis z mikrobloga

Halo #krakow, niebawem wyjeżdżamy z kopalni w świat, no i ślunskie hanysy wybierają się do Waszego miasta. Mianowicie organizujemy tam naszemu przyjacielowi wieczór kawalerski. Przede wszystkim potrzebujemy pomocy w doborze klubu. Wymagania? Chcielibyśmy, żeby nic złego nam się nie przytrafiło (nie planujemy brać ze sobą maczet :D ). Jakiś fajny klub z dobrą muzyką i w miarę normalną selekcją. Mamy ~30 lat, dlatego wszystkie kluby, gdzie przodują nastki odpadają. Ktoś coś poleci? Płacimy wunglem, ewentualnie kieliszkiem w naszym wesołym ślunskim busie hybrydowym napędzanym czarnym złotem. O, jeszcze jakieś dobre żarcie w pobliżu by się przydało :-)
  • 15
@aveniner 8 osób, chcemy w tym tygodniu rezerwować, stąd właśnie moje pytania. Co do muzyki, niekoniecznie musi być to taka typowo techno łupanina, disco polo też odpada. Trance, jakieś mixy 80/90, jakieś nowości mile słyszane :) Cholera nie znam się, nie wiem co teraz jest na czasie w klubach, ostatni raz byłem chyba z 8 lat temu :p Ewentualnie jeśli klub będzie godny polecenia, to muzyka może zejść na drugi plan. Zazwyczaj
@Piernikowiatrak: generalnie ciężka sprawa. Kraków to miasto studenckie, więc w niemal każdy klubie dominują, może nie 'nastki', ale ludzie w wieku 18-25 lat.
Rozważyłbym:
- Klub 30 - wspomniany wyżej, wygląda ciekawie i ma kilka poziomów co jest wielką rzadkością w Krakowie (tu bardzo rzadko jest po kilka parkietów na klub, a nawet jeśli są jakieś dwa osobne to obok siebie i grają podobną muzykę). Minus to lokalizacja (kawałek od rynku)
@aveniner Że też Ci się chciało to wszystko napisać, DZIĘKI. Na mirków zawsze można liczyć. :)) Na pewno weźmiemy to wszystko co napisałeś pod uwagę. Jeśli będziesz z 21 na 22 kwietnia gdzieś w pobliżu, to daj znać. Stawiamy drina. Dzięki jeszcze raz.