Wpis z mikrobloga

W lutym zamówiłem z #gearbest Mi6. Telefon dotarł tydzień temu, ale jest z nim spory problem... Grzeje się on i drenuje baterię nawet gdy leży nieużywany. Dwie aktualizacje nie pomogły, wipe z poziomu bootloadera także. Napisałem do supportu GB i czekam na odpowiedź. Płaciłem przez PayPal. Domyślam się, że łatwo z nimi nie będzie, więc proszę o rady bardziej obytych w temacie. Będę wdzięczy za wszelkie wskazówki, ale najbardziej interesuje mnie:
1. Dyskutować z nimi na ich stronie czy jak zaczną zwodzić uderzyć przez PayPal?
2. Jak uzyskać zwrot kosztów z PP przy ewentualnej wysyłce towaru do Chin?
3. Czym to najlepiej odsyłać?
4. Czy po ewentualnej wymianie/naprawie jest możliwość wysyłki przez priority line?
Z góry dzięki za wskazówki.

#gearbest #xiaomi #mi6
  • 11
@Jacobi: "For most items, in the unlikely situation that your product is faulty, you can send it back for a refund or item exchange within 45 days of receiving it. Return shipping reimbursement is not available for this."
@Pawko_:
Dosłownie wczoraj pisałem o tym samym, ze mój Mi Note 2 się grzeje. Jechałem na oficjalnym sofcie, potem na oficjalnym w wersji dev, a teraz zainstalowałem wersje z MIUIPolska, i jeszcze nie udało mi się dobrze przetestować ale chyba jest poprawa. Polecam spróbować (chyba ze już masz z MIUI Polska)
@Pawko_ Na sofcie który miałem na start nie narzekałem, po upgrade do androida 7 był dramat na wersji global potrafil przymulać i ciągnęło trochę za dużo baterii, ale chyba nie aż tak jak Tobie (w każdym razie codziennie w nocy musiałem telefon ładować, co na nówke i 4000 mAh słaby wynik), teraz od wczoraj mam od MIUI Polska wiec za wcześnie na wnioski, nie chce robić nadziei, ale zapowiada się spoko. Surfuje