Mam pytanie , wyskoczył mi na stosunkowo nowym monitorze bad pixel/martwy pixel (kolor ciemny). Jest jak narazie jeden i zastanawiam się czy mam podstawę do zgłaszania tego faktu do sprzedającego w tym wypadku morele.net . Ponad to chciałem zapytać czy istnieje jakaś metoda samodzielnego naprawienia ? Próbowałem na różnych stronach które wyświetlają punktowo mnóstwo różnych kolorów - bez efektu. Monitor to iiyama G-master GE2488hs zakupiony w czerwcu 2017r. Proszę Was o poradę, może ktoś miał podobny problem z monitorem lub z podejściem firmy morele.net do takich przypadków. Dziękuję z góry za odpowiedzi ( ͡°͜ʖ͡°)
@hugoprat: jak chcesz zgłaszać to zgłoś na gwarancję, a nie rękojmię, bo morele się wyprą że tylko jeden. A serwis gwarancyjny pewnie ma płacone od naprawy to wymieni Ci nawet przez ten jeden pixel
@hugoprat: iiyama udziela na większość monitorów gwarancji 30 dni bez martwych pikseli. W moim monitorze po 2 dniach od zakupu pojawił się taki piksel, i wymiana monitora na nowy trwała 5 dni, bezpośrednio przez producenta a nie sklep w którym został zakupiony. Możesz wypełnić formularz na stronie producenta i zobaczyć co Ci odpowiedzą. https://iiyama.com/pl_pl/formularz-serwisowy/
@hugoprat: u mnie bylo podobnie w dellu. zglosilem telefonicznie ze mam martwy pixel gosciu wypelnil formularz i na drugi dzien kurier przyjechal z nowym monitorem a stary zabral. zero filozofii
Najbardziej plusowane komentarze w "izraelskich" mediach społecznościowych wyglądają obecnie tak, jak ten na screenie. Oni nas nienawidzą dużo bardziej od radykalnych islamistów. #neuropa #4konserwy #izrael #palestyna #wojna
Mam pytanie , wyskoczył mi na stosunkowo nowym monitorze bad pixel/martwy pixel (kolor ciemny). Jest jak narazie jeden i zastanawiam się czy mam podstawę do zgłaszania tego faktu do sprzedającego w tym wypadku morele.net . Ponad to chciałem zapytać czy istnieje jakaś metoda samodzielnego naprawienia ? Próbowałem na różnych stronach które wyświetlają punktowo mnóstwo różnych kolorów - bez efektu. Monitor to iiyama G-master GE2488hs zakupiony w czerwcu 2017r.
Proszę Was o poradę, może ktoś miał podobny problem z monitorem lub z podejściem firmy morele.net do takich przypadków.
Dziękuję z góry za odpowiedzi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#kiciochpyta #pytaniedoeksperta #pytanie #monitory #badpixel #iiyama #pomocy #pcmasterrace #morelenet #elektronika
Komentarz usunięty przez moderatora
https://iiyama.com/pl_pl/formularz-serwisowy/