Wpis z mikrobloga

Nie idzie mi coś ostatnio wrzucanie muzycznych wpisów, więc podkradnę pomysł @Apollo_Vermouth i zrobię małe podsumowanie tego, co wyszło od początku roku do połowy lutego (albumy z tego piątku jeszcze mam do przesłuchania, perełki postaram się dodawać w osobnych wpisach pod tagiem). Robię to głównie by samej sobie wszystko uporządkować, ale jeśli trafi się ktoś, kto jest ciekawy co tam dobrego wychodzi, ale nie ma ochoty przedzierać się przez cały ogrom wydawnictw, to też będzie fajnie ʕʔ
(Wybór płyt oczywiście bardzo subiektywny, bo nie znam się, ale się wypowiem.)

Każdy tytuł linkuje do piosenki z albumu, wszystkie kawałki z poniższej listy zrzuciłam do playlisty na spotify, a gdyby ktoś miał ochotę bardziej poszperać to tutaj jeszcze bardziej obszerna playlista, na której znajdują się moje ulubione utwory ze wszystkich albumów, które przesłuchałam w tym roku ( ͡ ͜ʖ ͡)

neopsychedelia
HOLY - All These Worlds Are Yours /psychedelic pop, noise pop, art rock - o tym albumie wspominałam już w tym wpisie
MGMT - Little Dark Age /synthpop, neopsychedelia, psychedelic pop, hypnagogic pop
Palm - Rock Island /math rock, progressive pop, experimental rock, neopsychedelia - takie trochę Animal Collective meets math rock, fajna rzecz!

post punk
The Soft Moon - Criminal /darkwave, industrial rock, electro-industrial, post punk
Shopping - The Official Body /post punk, dance punk, surf punk
Shame - Songs of Praise /post-punk, post-hardcore, art punk

trochę muzyka alternatywna
Flying Horseman - Rooms / Ruins /experimental, folk rock - bardzo ładna, smutna płyta, skądś ukradłam określenie, że to taki postfolk-blues
Silent Poets - Dawn /downtempo, dub - trochę eklektyczna płyta, elektronika miesza się momentami z japońskimi rapsami i reggae w całkiem przyjemnej formie