Wpis z mikrobloga

Cześć mam problem z przesyłką z #gearbest zamówiłem odkurzacz #ilife a4s z polskiej dystrybucji końcem stycznia. Paczka mała zostać wysłana za pośrednictwem #inpost etykieta dla paczki została wygenerowana dnia 30.01 i od tego dnia status się nie zmienił. Napisałem do supportu i upierają się ze wysłali paczkę i każą kontaktować się z #inpost. Oni zaś mówią ze nie mogą nic zrobić ponieważ nie otrzymali paczki a jeżeli ja otrzymali i wystąpił problem musi skontaktować się nadawca. Przekazem Gearbest informacje i poprosiłem o kontakt z inpost. Odpisali ze mogą mi zwrócić 50 % w punktach (). Płaciłem przez #paypal Co powinienem zrobić ? wołam @GearBest_Polska #aliexpress
  • 17
@JanMarianCzosnek i tak teraz w Chinach będą święta więc pewnie przez ten czas wiele nie zrobisz, poczekalbym do końca tygodnia i zrobił spór i roszczenie na całość kasy i to jest do odzyskania, pewnie będzie jakaś osoba z supportu od tego ale nie zdziw się jeśli będziesz czekać do końca miesiąca
@JanMarianCzosnek: miałem podobną sytuację. a4s z polskiego magazynu, inpost popieprzył coś z numerami paczek - nie dostałem swojej, a paczka której numer otrzymałem jako niby mój, została odebrana gdzieś w Krakowie. 10 lutego minął termin dostarczenia paczki, na co Gearbest odpowiedział, że to nie jest ich wina, a jako że nie wykupiłem ubezpieczenia, to mogą mi oddać jedynie połowę kasy. jest to tym bardziej irytujące, że na ten zakup poszło prawie
@JanMarianCzosnek Z paypalem to spokojnie odzyskasz. Kiedyś kupiłem coś na ebau, gość cały czas twierdził.,że paczka w drodze (z Anglii). Minął miesiąc a jak nic nie dostałem więc otworzyłem spór na PayPal i dostałem zwrot kasy. Paczka oczywiście nigdy nie przyszła.
Zakładaj roszczenie, pójdzie szybko. Ja zamawiałem szczoteczkę. GB wysłał nierejstrowaną mimo że dopłaciłem do rejestrowanej. Odzywalem się do supportu ale odpowiadali copy-paste formułkami . Po upływie 60 dni założyłem roszczenie w PP i nagle zmienili front. W dwa dni miałem refund.
@JanMarianCzosnek: mi już oddali pieniądze - założyłem spór na PP, potem nagle dostałem odpowiedź w tickecie, że są w stanie oddać mi całość pieniędzy, zgodziłem się na to i oni odpowiedzieli w sporze, przelali hajs na Revolut i spór został zamknięty przez PayPal. ja bym tego sporu profilaktycznie nie zamykał