Wpis z mikrobloga

Cześć, dostałem z #aliexpress instrukcję co zrobić by wysłali mi ponownie #sluchawki bo te wysłali przyszły uszkodzone ale nie bardzo rozumiem co mam zrobić. Czy mam im zapłacić a oni mi potem zwrócą?
Proszę o przetłumaczenie bo translatora nie bardzo rozumiem.

Got it, my friend. So sorry for the inconvenience.
We accept to resend you a new one, Is that okay for you?

If you accept to resend you a new one, please follow the steps:
1. Close your credit card auto pay function(if you opened it), if you don’t know how to close it, please choose “Other” paying method;
Please make a new order on the follow link, but not pay it:
https://www.aliexpress.com/item/AWEI-ES-Q3-Wired-Headphone-Stereo-In-Ear-Earphone-Super-Bass-HIFI-Sound-Headset-For-Phone/32820384640.html

2. You note "Pay for resend order no.0000000000000" in the new order details.
3. After we got your order, we will adjust the price to $0.01
4. After you get the right price, you could pay it, then we will resend you as soon as possible.
Looking forward your reply.
  • 10
@fing: Tak, w teorii masz zrobić nowe zamówienie, nie opłacać go, napisać w uwagach "Pay for resend order no.", oni Ci zmienią cenę na 0.01$ i to będziesz miał potem opłacić.

Trochę dziwnie, żebyś za uszkodzony sprzęt miał płacić ponownie, ale 0.01$ to nie jest jakiś kosmos ;) Może tak sobie nabijają więcej zamówień, żeby mieć lepszą pozycję na Aliexpress :-D
@JabLuszko: Dzięki, słuchaj tak właśnie to zrozumiałem ale po dodaniu do uwag Pay for resend order cena się nie zmienia a po drugie nawet jakby się zmieniła to jest problem bo poprzez Przelewy24 minimalna kwota to 5zł.
@fing: oni to ręcznie muszą zmienić, chińczyk musi przeklikać, to nie jest automat ;). Robisz zamówienie normalnie, dajesz notatkę, czekasz kilka godzin aż zmienią do 0.01$ i opłacasz.

5 zł? Pierwsze słyszę... https://i.imgur.com/6ToWZcq.png

Swoją drogą Ci się ten 0.01$ nie podoba to im odpisz, że mają wysłać nowe i nie będziesz nic płacił.
@fing: To jest proces z dispute "resend" czy oddzielna propozycja?

Bo jak oddzielna to wygląda na standardowy wałek na drugie zamówienie (masz wtedy zwrot tylko za 0.01$).
A uszkodzenie z winy słabego opakowania czy wady produktu?
@zurek87: Wysłałem maila poprzez Kontakt ze sprzedawcą i zareklamowałem uszkodzoną słuchawkę, była wyrwana siateczka a ci zaproponowali ponowną wysyłkę z instrukcją tak jak wkleiłem w pierwszym wątku.
@JabLuszko Jacyś dziwni ci Chińczycy, na pytanie czemu mam płacić 15zl za sprzęt który mieli wysłać za 0.01$ odpowiadają, że czekają na wpłatę i wtedy wyślą i tak już 2 razy.

A kwota nadal się nie zmienia na 0,01.