Aktywne Wpisy
KrwawyPacyfista +25
Jest taka szansa że dawno nikt Ci nie powiedział tego, że jesteś ważny i tego że Twoja opinia się liczy. Głowa do góry będzie wszystko dobrze zaufaj sobie bo radzisz sobie w obecnej sytuacji najlepiej jak tylko potrafisz. Kocham Cie ʕ•ᴥ•ʔ
DEWASTATOR_TM +30
Proszę o przetłumaczenie bo translatora nie bardzo rozumiem.
Got it, my friend. So sorry for the inconvenience.
We accept to resend you a new one, Is that okay for you?
If you accept to resend you a new one, please follow the steps:
1. Close your credit card auto pay function(if you opened it), if you don’t know how to close it, please choose “Other” paying method;
Please make a new order on the follow link, but not pay it:
https://www.aliexpress.com/item/AWEI-ES-Q3-Wired-Headphone-Stereo-In-Ear-Earphone-Super-Bass-HIFI-Sound-Headset-For-Phone/32820384640.html
2. You note "Pay for resend order no.0000000000000" in the new order details.
3. After we got your order, we will adjust the price to $0.01
4. After you get the right price, you could pay it, then we will resend you as soon as possible.
Looking forward your reply.
Trochę dziwnie, żebyś za uszkodzony sprzęt miał płacić ponownie, ale 0.01$ to nie jest jakiś kosmos ;) Może tak sobie nabijają więcej zamówień, żeby mieć lepszą pozycję na Aliexpress :-D
5 zł? Pierwsze słyszę... https://i.imgur.com/6ToWZcq.png
Swoją drogą Ci się ten 0.01$ nie podoba to im odpisz, że mają wysłać nowe i nie będziesz nic płacił.
Bo jak oddzielna to wygląda na standardowy wałek na drugie zamówienie (masz wtedy zwrot tylko za 0.01$).
A uszkodzenie z winy słabego opakowania czy wady produktu?
A kwota nadal się nie zmienia na 0,01.