Wpis z mikrobloga

@100kW: @pacuja: Częstotliwość 146 - 174 MHz. Chodzi o to, że mam to można powiedzieć w "małym spadku". Nie wiem czy jest sprawna. Nie chcę narażać się na koszty zakupu miernika, zresztą nie znam się na tym zbytnio. Na forum radioscanner dowiedzieć sie czegokolwiek to prawie jak na elektrodzie. Czy w punktach z montażem CB ogarną temat? Czy lepiej udać się do fachowca z serwisu RTV?
  • Odpowiedz
@art212: antena na to pasmo jest bezuzyteczna, mozna duuuzymi nakladami pracy ja przestroic, kiedy za 150zl masz dobra nowa gotowa antene na 2m/70cm. Olej temat. Od biedy mozesz sprobowac nasluchiwac na niej, ale to nie bedzie to.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@100kW czytałem, że jest to jedna z lepszych jak nie najlepszych na to pasmo, coraz trudniejsza do dostania, nie wiem już sam
  • Odpowiedz
@art212: OK zacznijmy od tego że serwis RTV Ci tego nie sprawdzi na pewno bo nie ma na czym.
Serwis CB może mieć reflektometr na to pasmo ale tylko jeśli poza CB zajmuje się radiami profesjonalnymi.
Zadzwoń i zapytaj zanim pojedziesz.

Czy pała jest dobra czy nie to zależy jak i do czego. Stroi się szeroko. To zaleta albo wada zależy jak patrzeć. Zaleta bo możesz szeroko słuchać a wada bo jesteś podatniejszy na zakłócenia.
Napewno ma opinie anteny pancernej. Potrafi latami wisieć i nic jej się nie dzieje. Natomiast osiągów porażających nie ma. Nie do tego
  • Odpowiedz
@art212: Do czego?
Nasłuch? Jeśli tak to co Cię interesuje.
Gdzie ta antena ma wisieć? Dach? Jaka wysokość, ile kabla do mieszkania?
IMHO najsensowniejszy kopromis między wymiarami a zyskiem to jakiś klon Diamonda X200 czyli 2x5/8 na 145MHz Ale równie dobrze może się okazać że to będzie armata na wróbla albo wręcz przeciwnie że masz gdzie, jak i za co postawić X510. Albo jeszcze lepiej coś kierunkowego.
A może potrzebujesz
  • Odpowiedz
via Android
  • 0