Wpis z mikrobloga

@fixie: Co konkretnie tam uważasz za durne? Bo ja tam widzę narzekanie na typowe problemy z klamkomanetkami w rękawiczkach, mało pewnym chwytem na baranku i słabym napięciem łańcucha. I tak szczerze to w kontekście jazdy w terenie to muszę mu przyznać rację - to są ekstremalnie durne problemy, których być nie powinno.
  • Odpowiedz
  • 3
@TwigTechnology:
Istnieją klamki stricte przełajowe, jest nawet polski odpowiednik. Gevenalle i Pyrkiewicz.
Brak osprzętu stricte szosowego od potentatów jest podyktowany brakiem potrzeby i dublowaniem sprawdzonych rozwiązań z szosy. Zakładając ze w shimano upadli by na głowę i zrobili stricte szosowe klamki, to byłyby w ciul drogie, bo rynek znacząco mniejszy. Sram zrobił to mądrze idąc w 1x11, zaczęli od CX, by przejść na szosę, klamki jednak zostawili w spokoju. Ceny rzecz jasna są odpowiednio wysokie.
Nikt nie tworzy tez sprzętu przełajowego z myślą o zimie i mrozach. Problem rękawiczek jest wydumany. Jak komuś jednak przeszkadza bardzo, to ma srama z jedna ruchoma dźwignią.
To samo z latającą przerzutką - jest sram. W shimano i w campie nie jest to nic co przeszkadza, równie dobrze można narzekać na latający łańcuch podczas jazdy po dziurach. Coś za coś.
Za bardzo nabite opony? Są szytki
  • Odpowiedz
@fixie ja się w ogóle zastanawiam po co ty tracisz czas na oglądanie go. To kanał ewidentnie skierowany dla początkujących (sam 2 lata temu go oglądałem ucząc się jak poprawnie robić podstawowe rzeczy typu mycie i smarowanie łańcucha) i budowanie społeczności wokół jego osoby jako swoistego guru. Gość w filmie teoretyzuje sobie jak miałby wyglądać rower stricte przystosowany pod zawody przełajowe i mankamentu które wskazuje na prawdę mógłby zostać poprawione gdyby
  • Odpowiedz