Aktywne Wpisy
Mirki, szukam jakiegoś biedawozu w gazie.
Na razie znalazłem dwa modele, które mnie interesują, tj. Opel Insignia i Hyundai ix35.
Nie wpakuje się w jakieś bagno przy tych modelach? Ewentualnie macie jakieś inne auto do polecenia?
Główne wymagania to niezawodność i LPG bo lubimy z żoną dużo podróżować. Cena do 45k zł.
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insignia-lpg-android-oryginal-podrzewane-fotele-i-kiero-alu-18-zadbana-ID6FhYPA.html
https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-ix35-pierwszy-wlasciciel-ID6FjGW1.html
#motoryzacja #samochody
Na razie znalazłem dwa modele, które mnie interesują, tj. Opel Insignia i Hyundai ix35.
Nie wpakuje się w jakieś bagno przy tych modelach? Ewentualnie macie jakieś inne auto do polecenia?
Główne wymagania to niezawodność i LPG bo lubimy z żoną dużo podróżować. Cena do 45k zł.
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insignia-lpg-android-oryginal-podrzewane-fotele-i-kiero-alu-18-zadbana-ID6FhYPA.html
https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-ix35-pierwszy-wlasciciel-ID6FjGW1.html
#motoryzacja #samochody
BayzedMan +344
ZACZĘŁO SIĘ WKOŃCU CZY NIE?
CZYŻBY JUŻ? ZACZĘŁO SIĘ?
XDDDD
CZYŻBY JUŻ? ZACZĘŁO SIĘ?
XDDDD
Panowie, szybkie pytanko:
Jak obliczam moc elektryczną dostarczoną do silnika ze wzoru n=Pout/Pin, czyli Pin=Pout/n
to moje Pin to jest moc czynna czy pozorna?
Wesołych Świąt btw :)
Dobra to już jeden punkt mamy wyjaśniony xD
Teraz następny: jeżeli w katalogu silników asynchronicznych 3 fazowych mamy podane jego znamiona, to mnożąc podany tam prąd znamionowy In oraz napięcie znamionowe Un = 400V to co otrzymamy?
Lub inaczej: czemu mnożąc te dwie rzeczy czyli In i Un wychodzi mi moc mniejsza niż moc sugerowanego odbioru? xD
U tutaj jest napięciem międzyfazowym, czyli te 400V
@TJ_Laser: gupi jestem bo patrzyłem na wikipedie na moc pozorną, a tam nic nie pisał o 3-faz a to przecież właśnie jest tam sqrt(3)!!! Dzięki.
Ale jeszcze jedno, w katalogach silników przez In rozumieją całkowity prąd pobierany z sieci przez silnik, tak?
In to raczej prąd fazowy, tzn wartość skuteczna prądu w jednym przewodzie przyłączonym do silnika. na tej podstawie dobierasz przewody i zabezpieczenia do silnika
2) zabezpieczenia i przewody dobierasz na podstawie prądu, ewentualnie mocy pozornej. przewody nie "widzą" czy obciążenie jest rezystancyjne czy indukcyjne
ogólnie też po to się stosuje różne jednostki - w tym przypadku miałbyś silnik o mocy pozornej 1,1kVA i mocy czynnej 0,8kW
dzięki wielkie ;)