Wpis z mikrobloga

Mircy, zamowilem #miband2 #xiaomi jakies 3 tygodnie temu na #gearbest
Dzisiaj opaska dotarla. Czytalem juz w miedzy czasie, ze sa z nia jakies problemy (niedokladne pomiary, bateria krotko trzyma),
z tym, ze u mnie opaska nie chce sie nawet wlaczyc, a po podlaczeniu do 3 roznych urzadzen nie zaczyna sie ladowac.

W takiej sytuacji od razu do paypala czy @GearBest_Polska mam to zalatwic jakos inaczej?
Z gory dzieki za rady
  • 15
  • Odpowiedz
@cielo: Miałem to samo z MiBand 1S - po wyciągnięciu z opakowania opaska martwa - zero reakcji na podłączenie ładowarki. Napisałem do #gearbest, że trup, ale zostawiłem ją na ładowarce. Po 2 godzinach zaświeciła się pierwsza dioda, po nocy naładowała się do pełna, więc przeprosiłem support za kłopot i opaska działa do dzisiaj. Tak, jak piszą koledzy - cierpliwości, a powinna się włączyć po dłuższym ładowaniu
  • Odpowiedz
@cielo: Miałem ten sam problem z MiBand2, nic nie zrobisz. Nagraj film wyślij ticketa, że próbowałeś na różnych źródłach prądu itp. Będziesz musiał trochę poczekać, bo muszą skontaktować się z "supportem technicznym" i prędzej czy później zaproponują Ci 1) Zwrot paypal 2)Zwrot na GBWallet i punkty 3) Resend. Oczywiście w każdej wiadomości podkleślaj, że płaciłeś paypalem i jeśli szybko nie rozwiążą sprawy założysz spór na PayPal. Zanim sprawa się zakończy znając
  • Odpowiedz
  • 0
@cielo Sprawdź czy styki są czyste, a piny w kablu nie są uszkodzone. Upewnij się, że styki dotykają pinów, bo kilka osób już twierdziło to samo co ty, a na końcu się okazało, że pastylka źle leżała w kablu.
Ostatecznie spróbuj podłączyć do power banka, gdyż to pomaga przy rozładowanej opasce.
  • Odpowiedz
Wie ktoś może ile czasu czeka się na odpowiedź przy założeniu sporu PP? Tydzień już mija.
U mnie to samo, bateria trzyma 2-3dni+ pomiar tętna jest bardzo niedokładny.
  • Odpowiedz