Wpis z mikrobloga

@Barteks135: No to Koral jest must have, Igni też można jak najbardziej grać. Ew. Birnę, bo pożerka często w ogóle nie gra czegokolwiek do czyszczenia pogody (tyle, że inni grają i wtedy Birna jest słaba). A jak chcesz mocniej przytechować to Zielarka w Mardroeme. Dobra karta na pożerkę, a także szpiegów, czy spell'tael. Natomiast problem jest jak trafisz na mirror, a szczególnie na samoraniące się Skellige.
Hmm, tego nie wywnioskowałem nawet czytając jego opis przed zrobieniem wpisu.
A co jakby stosować skelligijskiego 'donar and hindar' (srebro), który blokuje, i pozwala przenieść brązową jednostke z jego cmentarza do mnie?

Tyle co gram, to powoli jakoś do przodu idzie, ale na tym gównie się zatrzymuję.

Z resztą nie gram zbyt długo, i też mam problem z ogarnięciem mechaniki w pewnych kwestiach.

Wystawia jedego nekkera, którego pochłania - przez co ulepszają
Tyle że z opisu nie mogłem wywnioskować że kopiują się one do talii.


@Barteks135: Nekker to jedna karta, zaczyna z 3 punktami, jest wzmacniany przez pożeranie, w ramach zemsty zagrywa inny egzemplarz z talii. Natomiast kopiuje inna karta - Nekker Wojownik - 7 punktów, dowolny rząd, kopiuje dowolną brązową jednostkę z planszy do talii. Jeśli np. przeciwnik użyje zwykłego Nekkera, a Ty potraktujesz go Koral i przeciwnik nie ma ich więcej