Wpis z mikrobloga

@Basteq: bardziej mi się podobała wersja, że to ostatni boss na infolinii Adobe gdy chce się zrezygnować z abonamentu Creative Cloud (a nie ma w panelu klienta zwykłego "anuluj", tylko trzeba z nimi pertraktować przez czat).
  • Odpowiedz
@Zuchwaly_Pstronk zgłoś coś z serwerów HP. Na czacie spoko bo rozumiesz a za dwa tygodnie dzwonią spytać czy wszystko w porządku i jak się spisał technik. No #!$%@? połowy to nie rozumiem co do mnie mówią. Ostatnio to odrazu zaczęłem do nich gadac że wszystko było zajebiście problem rozwiazany, jestem zadowolony z techniką i mogą zamknąć zgłoszenie i że muszę kończyć bo kierownik przyszedł xd
  • Odpowiedz
@ratunkowa-plyta-chodnikowa: to by mi obciążyli kartę karą umowną za zerwanie przed czasem lub musiałbym się bawić w wyjaśnianie tego z firmą obsługującą kartę.

Najgorsze jest to, że już nie raz czytałem o #!$%@? z tego czatu utrzymania klienta, że robią wszystko aby klient nie zrezygnował, włącznie z wymyślaniem jakichś tańszych planów, bo liczą że dopiero jak przyjdzie faktura to się klient kapnie, że coś jest nie tak i wyjaśniał to
  • Odpowiedz