Wpis z mikrobloga

Siema Mireczki, wiem ze czesc z Was kupuje na amazon.de i mam pytanie co do reklamacji. Czy ktos z Was kiedys reklamowal tam telefon? Jak to sie odbywa poprzez amazon? Zawsze odsyla sie do amazonu czy mozna pojsc do serwisu samsunga w Polsce? Wysylka do amazon jest platna? Jaki czas oczekiwania na rozpatrzenie?
Lepiej wydac na telefon 2500 na amazon? czy 2600 u janusza z dystrubucji UE na alldrogo?
#galaxys8
  • 9
  • Odpowiedz
@jaciepacie ja reklamowałem netbooka 8 miesięcy temu w Amazon UK. Po kontakcie z helpdeskiem okazało się że muszę odesłać go do Anglii, kasa była zwrócona na kartę następnego dnia po rozmowie. Jak paczka dotarła oddali też za przesyłkę z tym że kwota była o 10 zł niższa niż to co na etykiecie ale już nie chciało mi się pisać.
  • Odpowiedz
@jaciepacie: napisałem że przestały działać dwa klawisze, strzałka w górę i w bok. Konsultant od razu odpisał, że wygenerował etykietę którą należy nakleić na paczce i włożyć do opakowania, napisał też że pieniądze będą zwrócone w ciągu 7 dni. Potem zapytałem kto pokrywa koszt wysyłki, odpisał że Amazon tylko trzeba przesłać rachunek lub potwierdzenie. Mi się nie chciało wysyłać tego potwierdzenia ale tak jak pisałem wcześniej, zwrócili 77zł zamiast 87zł. Nie
  • Odpowiedz
@QiQu: Ok, czyli wychodzi na to, ze uwierzyli Ci na slowo i oddali kase zanim sprzet dotarl do nich- nie do pomyslenia w PL. Chyba wybiore amazon w takim razie.

PS. A jak placiles za sprzet? Karta kredytowa po wygorowanym kursie banku za przewalutowanie + prowizja od przewalutowania? Czy masz jakis inny sposob? No chyba ze posiadasz konto w ichniej walucie to wtedy nie ma tematu.

Pozdro i dzieki raz jeszcze!
  • Odpowiedz
@dante60-3: hej, zostałem jeszcze z s7edge:) Ale jezeli chodzi o zakupy na amazon, brałbym od nich w ciemno. Wszyscy chwalą ich za jakość obsługi i bezproblemowe zwroty/gwarancje (pod warunkiem ze towar sprzedawany jest bezposrednio przez amazon, badz zewnetrznego sprzedawce, ktory realizuje swoje transakcje poprzez amazon).
  • Odpowiedz