Wpis z mikrobloga

Mirki co zrobić jak chce się kupić swoje #pierwsze4kola a nie zna się za bardzo na samochodach? Jedyne doświadczenia z autem miałem na kursie prawa jazdy. Jareccy nie mieli auta więc też sie na tym nie znam. Wiadomo że jak będę już miał to obczaje i z czasem będę miał wiedze, to tak jak z komputerami, dzisiaj biegle ale jak pomyśle jakie miałem problemy przy pierwszym komputerze to aż wstyd :D Chodzi o to jak wybrać pierwsze auto jak nie potrafie go sprawdzić? Jazda próbna, sprawdzwnie wszystkich systemów, rozhulanie go do wszystkich biegów, hamulce sprzęgło, spojrzeć pod maske obejrzeć zawieszenie podłoge itp. Tyle tam się przejechać to sie przejade ale chodzi o to że ja nie wyłapie że coś jest nie tak, że np. sprzęgło źle chodzi czy że coś z biegami jest nie tak, bo nie mam doświadczenia. Zatem jak kupić pierwsze auto jak się na tym nie znam? A nie mam naprawdę nikogo kto by mi pomógł, ani nikogo z rodziny ani żadnego kumpla speca, raczej tacy sami laicy jak i ja. Najłatwiej byłoby kupić nowe z salonu i po kłopocie, ale na takie mnie nie stać( ͡° ͜ʖ ͡°)
#kupautozmikro #samochody
  • 9
@loooser91 najpierw się zorientuj na jakie modele warto zwracać uwagę w twoim przedziale cenowym. Potem poszukaj dokładniejszych informacji na temat danych modeli: co się psuje, na jakie wiersze silnikowe należy polować, na co uważać przy zakupie.
@walter-pinkman: no tak, ale nie ufam ludziom z wykopu żeby tak realnie się z kimś spotkać, sory ale za dużo tu świrów.
@Jezus_z_Galileii: no to już mam obcykane ale to jest tylko teoria, a poza tym to by było uogólnianie, bo mogę wiedzieć że np w danym modelu bardzo często rdza żre podłoge, ale że za to ma niezawodne skrzynie biegów. Ja pójde oglądać fure, spojrze na rdze, okaże się
@Jezus_z_Galileii: no wiem wiem, pojade z nim na drugi koniec miasta, chyba że nie będzie chciał jechać albo będzie mi wciskał jakąś inną stacje (gdzie pewnie ma znajomków) to już wyczuje że coś jest nie tak i mu podziękuje zawczasu