Wpis z mikrobloga

@mrfloyd: set stockowy jest słaby. Trzeba sporo zmienić żeby dobrze skręcało i było w miarę stabilne. Jak nie masz za bardzo pojęcia co zmieniać to możesz testować sety z setupsmarket z różnych torów i sobie tylko skrzynie i ciśnienia dostosowywać. Może akurat coś Ci podpasuje.
@darth_tazar BMW nie było brane pod uwagę w testach jeżeli chodzi o balansowanie samochodów, zostawiliśmy je bo tak jak czax napisał łatwo się prowadzi i dla słabszych kierowców się nada.

W Ferrari trzeba popracować z setem. W rosyjskiej lidze OSRW często Ferrari rządzi i dzieli.
@snsv: czyli muszę korzystać z kamer wewnętrznych? Bo jestem przyzwyczajony do "noska" jak w Colinie 2.0 ;)

@czaksniff: @mrfloyd: no właśnie wiem i sobie w tym grzebię, tylko bez sensu ustawiać auto przed sezonem, a potem się okaże że z X powodu stawka jest niezbalansowana i np. 911 czy Corvette mają fory. To już wolę przepracować ten sam czas z autem które da mi większe szanse :D
@darth_tazar: W aplikacji Sidekick można sobie ustawić moment w którym nam na czerwono zaświeca się UI. Czyli ustawiasz sobie pod ten konkretny samochód i nie musisz jechać na kamerze wewnętrznej. Wystarczy chwilkę pogrzebać.
@czaksniff Ja niby już sporo ustawień przetestowałem i w końcu uznałem, że może Ferrari jest odporne na zmiany setupu(w kwesti sprężystości zawieszenia i kątów głównie), więc tym bardziej ciekawi mnie jak inni ustawiają. Szczególnie, że często jeden parametr musi współgrać z drugim... Inna sprawa to powtarzalność jazdy z okrążenia na okrążenie. No nic, może krazimierz sypnie jakimś asem z rękawa, bo widziałem ostatnio że szło mu dobrze mimo że nie przesadzał z
@mrfloyd krazimierz z tej strony. To ferrari właśnie bardzo reaguje na zmiany seta :) z tego, co widzę to najwięcej możesz poprawić T1 i na kombo T10/T11.
A co do setupu to polecam diff power na 10%.
@mrfloyd: ja tam za krazimierza plecami stałem jak czas robił, kilka rad i jest ( ͡° ͜ʖ ͡°) No i tam te 500lapów tez swoje robi ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
@czaksniff Ano robi... chyba najwięcej. :)

@Krazen Thx, diff power mam już na 10 - to z trudnych początków, kiedy celem mojego setupu było sprawienie by w ogóle dało się jeździć(jeszcze jak jeździłem bez TC). Pozmniejszałem pochylenia kół, tył dałem zbieżnie, itp. Generalnie jakieś postępy widać, więc nie marudzę, ale fajnie byłoby z grubsza panować nad trakcją i przyczepnością. ;)

Aktualnie zacząłem bawić się stabilizatorami - początkowo było 6/0, potem utwardziłem na