Wpis z mikrobloga

Witam, jako iż dzisiaj zakupiłem S8 za 2400 zł mam parę pytań które nie dają mi spokoju:
a) osoba od której odkupiłem ten tel wraz z pudełkiem dała mi fakturę ze sklepu oficjalnego Samsunga z Katowic dodając iż ten tel.obejmuje s8 guard.
Jaki jest sposób sprawdzenia czy ten s8 guard naprawdę jest oraz czy na 100 % przyjmą mi tel. na gwarancję w razie (odpukać) jakiegoś nieszczęścia? Uprzedzam, iż na fakturze widnieją dane poprzedniego właściciela, pokazał mi też kartkę na której pisało, "dodatkowe usługi S8 Guard", jednak jej nie otrzymałem ponieważ, powiedział iż dowód zapłaty wystarczy(w tym przypadku faktura). PRAWDA CZY FAŁSZ?

b) 2ga sprawa to etui, strasznie podoba mi się alcantara od samsunga. Jednak jak wygląda jej stan po kilku miesiącach używania, czy naprawdę boki się ścierają oraz czy prawdą jest iż strasznie łatwo zbiera brud?
Jakie jeszcze etui polecacie oprócz wyżej wspomnianej alcantary?

Dzięki za pomoc, może być trochę chaotycznie bo nie ukrywam piszę to troszkę podpity ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#samsung #galaxys8 #etui #s8guard #pomocy #alcantara
  • 6
  • Odpowiedz
@invisiblefingers:
a) nie wiem czy aplikacja Samsung Members nie da Ci możliwości sprawdzenia czy telefon jest dodany do Guarda :) ale z tego co pamiętam Guard jest przypisany do konta, i obstawiam ze możesz zrobić jakąś cesję na swoje konto, na infolinii na pewno Ci odpowiedzą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
b) alcantara jak najbardziej spoko, kupiłem w dzień odbioru preorderu 18 kwietnia, nie mam porównania do
  • Odpowiedz
@dirtdiver_: Dobra, sprawa rozwiązana. Nie dawało mi to spokoju co tutaj, więc postanowiłem napisać do Samsung Polska oraz zadzwonić na infolinię która jest podana w aplikacji Samsunga.
Zapytałem się kulturalnie czy Duplikat Faktury VAT23% ze sklepu Samsung Katowice jest narzędziem uprawniającym mnie do skorzystania w razie jakiegoś mankamentu z serwisu lub naprawy gwarancyjnej.
Odpowiedz od osoby z Samsunga był jednoznaczny : "tak panie Arku, wystarczy Duplikat Faktury o ile telefon
  • Odpowiedz