Wpis z mikrobloga

@epi: Moim zdaniem są ok. Stworzone z myślą o nowych graczach, czyli przeważającej większości, żeby mogli sobie spokojnie zdobyć dowódców i trochę złota na beczki.
  • Odpowiedz
@epi: Ponoć ludzie maja problem z Dagonem, że niby za trudny. Ja go w pierwszym podejściu odkrywającym Nilfgaardem pojechałem. Wystarczy mieć 19-20 punktów przewagi po swoim ruchu w pierwszej rundzie i AI automatycznie pasuje.
  • Odpowiedz
@bartleby: @antros: niby tak, ale fajnie by było, jakby rozwinęli pomysł i dodawali więcej trudniejszych wyzwań z lepszymi nagrodami ;)

powstałby z tego całkiem fajny tryb single, tylko że bez fabuły ;)

@Carramba666: hmm.. Dagona rozpykałem wczoraj za pierwszym podejściem ;)
  • Odpowiedz
Czy tylko ja mam wrażenie, że te nowe wyzwania są trochę za łatwe?


hmm.. Dagona rozpykałem wczoraj za pierwszym podejściem ;).

@epi: Może nazwa "wyzwania" jest nieco myląca, jak dla mnie to był samouczek do zrobienia talią startową i jako taki ma sens, dostaje się i poznaje wszystkich dowódców i podstawowe możliwości składania talii. Nikt tego nie traktuje jako coś co ma być problemem dla doświadczonego gracza, czy kogoś kto otworzył
  • Odpowiedz
@Jan_K: Jasne, i bardzo dobrze, że dodali coś taiego dla nowych graczy.
Po prostu fajnie by było, jakby rozwinęli ten pomysł ;)
  • Odpowiedz
@Jan_K: na przykład, każde wyzwanie to byłaby po prostu jakaś konkretna talia i musiałbyś zbudować własną odpowiednio, by wygrać ;)

coś na kształt gry logicznej, grałbym w to jak szalony ;)
  • Odpowiedz