Wpis z mikrobloga

Przedstawię moją historię #kindle bo może pomoże paru Mireczkom w przypadku zwrotu produktów #amazon.
Dotarł do mnie ostatnio Paperwhite 3. Wszystko spoczko, ale... Ekran był przechylony. (O mniej niż milimetr, ale jak ma się całą stronę tekstu przed sobą to rzuca się to w oczy i irytuje.) Uznałem więc, że muszę go zwrócić.
Nie mogłem na Amazon DE znaleźć live chatu po angielsku, więc wyszukałem w google i wlazłem w live chat na Amazon COM.
Pani powiedziała, że przykro, że tak się stało i przekierowała mój problem do Amazon DE. Odpowiedź od Amazon DE dostałem w mniej niż dobę i napisali tam, że najlepiej jakbym zadzwonił do nich. Wszedłem na Amazon DE, ustawiłem angielski, wybrałem kategorię problemu i podałem swój numer telefonu. Zadzwonił jakiś numer z Irlandii i opisałem swój problem. Pan z supportu bardzo miły powiedział, że wyślą nowy i na e-mail dostanę etykietę przewozową do odesłania towaru. Jaki miły był, nawet dobrego weekendu życzył :). Spytałem się, czy to prawda, że można dostać refurbrished na zwrocie, i... to niestety prawda. Uznałem po dwóch godzinach, że jednak wolę moją nówkę z wadą, niż jakiegoś refurbrished. Zadzwoniłem ponownie, połączyło mnie z jakąś panią, wytłumaczyłem czemu chcę anulować zwrot i poinformowała mnie, że jednak trafia do mnie funkiel nówka :) Więc warto po zgłoszeniu zwrotu zadzwonić i się dopytać. A list przewozowy do zwrotów jest do Poczty Polskiej, więc nie trzeba szukać placówek DHL.
  • 17
  • Odpowiedz
@fazanotdead: próbowałem zrobić komuś tego zdjęcie i nie da się tego na fotce zobaczyć. Najłatwiejszy "test" na to, to spojrzenie na dolną krawędź ekranu. Jeżeli po lewej i po prawej stronie obudowy widzisz taką czarną kreskę tej dolnej krawędzi i po jednej stronie jest ona wyżej, to masz przechylony ekran w Kindlu. Na necie po wpisaniu "Paperwhite tilted screen" wyskakuje parę wyników. Rzadka wada, ale zdarza się. Przysługuje ci wtedy
  • Odpowiedz
@Drakalen: właśnie nie, ale byłem na urlopie (usiadłem na kindlu schowanym pod ręcznikiem) i zapytałem na chacie Amazonu co się mogło stać że takie dziwne krzaczki wyświetla i jak to naprawić... Chyba się wzruszyli... ;)
  • Odpowiedz
@Drakalen: Mirku, zawołaj mnie proszę jak to załatwisz na poczcie :D dzisiaj też reklamowałam swojego Kindle, ze względu na baterię, która, nawet jeśli nie korzystam z urządzenia, po 3 dniach pada. mimo że gwarancja mi już wygasła (kupiony w grudniu 2015), pan z chatu zaproponował mi wymianę. też zapytałam o refurbrished, pan wyjaśnił, że jako, że jestem "valuable" klientem (co z tego, że kupiłam tam tylko jedną rzecz; dobry PR
  • Odpowiedz
@schl: Więc tak: Nie musisz naklejać sama na paczkę tej etykiety, bo na poczcie i tak nakleją z folią :) (A w instrukcji każą nakleić swoją i potem jeszcze drugą przez pracowników poczty nie wiadomo po co.) I problemów zero na poczcie.
  • Odpowiedz
@Drakalen: dzisiaj wysylalam swojego i tez nie mialam problemu, ale przy okazji dostalam nowego... z malym defektem na obudowie i naklejka "refurbished" na opakowaniu ( ͡° ʖ̯ ͡°) no nic, moglam sie tego spodziewac, ale mogl mnie pan z chatu choc poinformowac, ze to bedzie ta wersja a nie pisac mi, ze to bedzie nowiuski Kindle. zobaczymy jak z bateria bedzie.
  • Odpowiedz
@Drakalen: nowke zwracalam, moze przyczyna jest to, ze byla po gwarancji, ale troszke mnie zawiodlo to, ze bylam przekonywana, ze dostane nowego :( generalnie wszystko mi jedno, bo z mojego "starego" Kindla juz nie moglam korzystac praktycznie, ale niesmak jest
  • Odpowiedz
  • 0
@schl: No jak po gwarancji to bym nie marudził :) Nie musieli ci dawać. A refurby ponoć zazwyczaj są spoko, bo na refurby trafiają nawet te nieużywane ze zwrotów. Jaki ten defekt na obudowie?
  • Odpowiedz