Wpis z mikrobloga

@garniturowiec: Odpowiedzmy sobie na zasadnicze pytanie — po co wspólny iCloud?
Bo jeśli do sprawunków typowo "Dropbox`owych", to... Polecam dropboxa. Ewentualnie stworzenie Apple ID, który będzie użyty w całej firmie, wtedy nie powinno być takiego problemu z iCloud.
@NieNieNieNieSwissAccounts: uzywamy dropboxa do wszystkiego co dzielone. Chodzi o to, ze dokupowane so nowe macbooki i dla kazdego trzeba zakladac nowy icloud/apple id. Sa to komputery do zastosowan pracowych, bez prywaty. Chodzi o to zeby miec jeden login i haslo i zeby kalendarze sie synchronizowaly dobrze.
@garniturowiec: jeśli nie będziecie korzystać z iMessage, pobierać aplikacji z APP store i używać innych dobrodziejstw to jest on wam zbędny. Moim zdaniem używanie jednego appleid do wszystkich kont firmowych mija się z celem, każdy użytkownik powinien mieć swój - a jeśli używacie wspólnie komputera to nie ma problemu aby założyć na nim kilka kont. Poza tym wpływa to negatywnie na bezpieczeństwo.