@nexpo: Jest klimatyczne mocno! Nie znam się za bardzo na fotografii, ale można mieć wrażenie, jakby to było stare zdjęcie, robione starym analogiem. Aż sobie zaobserwuje tag ;)
@historyk_nie_balkon: dziękuję bardzo, faktycznie może stylizowane na stare, ale wszystko by wydobyć klimat miejsca :) miło mi powitac w gronie obserwatorów (。◕‿◕。)
@nexpo: nie zdążyłem jeszcze przejrzeć całego tagu, ale masz może więcej zdjęć takich miejsc? Wiesz, zabytki, miejsca historyczne itd... Zawsze byłem fanem starych zdjęć; pamiętam jak kiedyś odkryłem zdjęcia z okresu Wojny Krymskiej, pierwszego w ten sposób udokumentowanego konfliktu i ile radości z tego miałem xD Jak dziecko... No a potem, IWŚ, gdzie fotografia już była bardziej powszechna i można było obserwować "codzienność". Niemniej, jeśli będziesz miał coś nowego w tym
@historyk_nie_balkon: czasami coś się pojawi w takich klimatach, jak nie zabytki, to opuszczone miejsca :) Fotografia to moje hobby, więc fociam co się trafi, te zdjęcia akurat z Wielkanocnej wycieczki po Jurze:)
@nexpo: rzuciłem okiem w profil, więc jeśli dobrze kojarzę, to mieszkasz w dobrym miejscu do takich wypadów. A aparat zawsze warto mieć przy sobie. Zawsze coś ciekawego można "złapać"
@historyk_nie_balkon: mieszkam w Zawoi, więc góry, zakopane też blisko, za miesiąc przeprowadzka na Korsyke, tam też coś z widoków, coś z zabytkow będzie fociane:)
@nexpo: na stałe? Zazdrość mocno xD Choć, jeśli dobrze pamiętam, we Francji część "starszych zabytków" nie przetrwała Rewolucji... Nie wiem, jak to jest na Korsyce, ale na pewno nie braknie ciekawych miejsc
@historyk_nie_balkon: jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to na pewno na dłużej, jest wiele ciekawych miejsc o których nawet przewodnik nie piszą, trochę tam już mieszkałem, ale wtedy tak średnio interesowalem się fotografią :/