Wpis z mikrobloga

@ACLeague: 1. Na jednym zakręcie złapałem spina i lekko wyleciałem za tor, później się ratowałem uderzeniem w bandy. Nic nie zyskałem a PLP mi zaliczyło jako błąd. Gdyby nie ta sytuacja nie miałbym przejadu przez pitlane.
2. Gdy się okazało, że wyścig i tak mi nie wyszedł na jednych z ostatnim okrążeń postanowiłem sie nie odwoływać i zrobiłem przejazd przez pity jako karę PLP.

Po pracy w domu mogę podrzucić czasy
@pacbox: W sumie można polemizować bo kary nie odbyłeś odpowiednio szybko. Tak czy siak, dyskwalifikacja za niezastosowanie się do kary narzuconej bezmyślnie przez automat jest moim zdaniem zbyt drastyczna, już nawet 30s kary byłoby lepsze... Za nagminne naruszanie owszem, ale tak od razu...

Nie zapominajmy że to liga amatorska a nie jakiś elitarny wyścig ściśle wyselekcjonowanych profesjonalistów. Rozumiem że regulamin ma odstraszać od robienia głupot ale nikt tutaj nie łamał reguł
@Mokrysedes: niestety PLP od dawna znane jest ze swoich słabości i wlepiania nie zawsze zasłużonych kar, ale póki co nie ma nic lepszego. W każdym razie trwają prace nad poprawą jego działania - takie wprowadziło już simrace.pl, w acleague też są jakieś próby...
@Plupi: Szkoda mi po prostu że nie ze swojej winy a przez głupotę aplikacji tracę punkty (odhaczyłem plp w aplikacjach, załączyłem na nowo i flagi widać teraz - sprawdzone info, więc coś mi nie banglało z plp w poprzednich wyścigach), jedyna moja wina jest taka że nie sprawdziłem (ale z drugiej strony nie wiedziałem co sprawdzać - aplikacja była aktywna podczas wszystkich wyścigów co widać w logach). Pal licho te 2
@Mokrysedes: Tej kary nie miałem zamiaru odbyć i tak by było gdybym zajął jakieś czołowe miejsce. Miałem zamiar się odwołać.
Wyścig mi nie wyszedł bo apka od łysego nie zmieniła mi opon i było mi już później bez różnicy...jechałem aby dojechać.
Miałem ściny na ascari i faktycznie należało mi się, natomiast jedną ścinę PLP zaliczyło mi nieprawidłowo. Na T5 złapałem spina i leciałem na zewnątrz, jakimś cudem udało mi się wyratować,
W ostatnim wyścigu na Barcelonie też 2x PLP mnie tak złapało, że nie powinno, w tym raz jak przeleciałem przez piach tracąc do 5 sekund, ale w sumie każdy ma równe prawa względem tego systemu, więc trzeba się dostosować do warunków jakie mamy. System jest słaby, no ale tak jak mówię, każdy ma wg. niego te same prawa.
@dj_sasek: @pacbox: Wracajac po spinie trzeba wracac tak, zeby sie czerwony kwadracik nie swiecil. Apka sprawdza czy wraca sie z wyzsza prwdkoscia niz sie wyjechalo. Dopiero teraz snsv zaczal modyfikowac plp zeby dzialalo troche lepiej, zobaczymy jak to wyjdzie.
Miałem zamiar się odwołać.


@pacbox: Wiesz, ja nawet nie zliczę ile razy specjalnie zwalniałem przed powrotem na tor tracąc sekundy a PLP i tak łapało karę. Nikt nigdy się od czegoś takiego nie odwoływał, raz że to dużo roboty a dwa - dla każdego działa to tak samo.
Zresztą nie mamy pewności, że później nie złapałeś jeszcze jednego ostrzeżenia (co skutkowałoby karą nawet w przypadku uznania Twojego odwołania)
@LKRISS: Ja nie mam nic przeciwko odbywaniu samych kar z plp, choć czasem faktycznie ich naliczanie może być nieco niesprawiedliwe - problem w tym że flagi z powiadomień mi się nie pojawiały wcale mimo działającej aplikacji plp, jedynie pewnie wyświetliło się info jak na streamie żabarejsera pod czasami skąd zostały owe kary pobrane, sęk w tym że je po prostu przegapiłem w natłoku innych informacji (że ktoś wyjechał z trasy, pb
@pacbox: Jak chodzi o sytuację z gifa no to przecież to jest ewidentny wyjazd za tor i kara jest słuszna :p
Wiadomo, że nie chcesz nikogo oszukiwać, ale nikt nie jest w stanie zweryfikować czy potem znów nie wyjechałeś za tor mając łącznie 5 ostrzeżeń.

No ogólnie tak jak Kriss napisał - wszyscy jeździmy z PLP, wszyscy się stosujmy do tego bezwzględnie.

No i odbycie kary 'kiedy się chce' to nie
@pacbox: PLP wyświetla czerwony, albo zielony kwadrat w momencie cięcia, jeżeli odejmiesz gaz, ale nadal będzie czerwony to i tak dostajesz ostrzeżenie. Nie zawsze odjęcie gazu oznacza brak zysku na cięciu :p
@Golomp: PLP mam na lewej szybie w oculusie i aby zobaczyć znacznik muszę odwrócić głowę na co znów nie było czasu bo się ratowałem przed wypadnięciem z toru. Tutaaj miałem spory zysk jakieś +1.5 sek. i dodatkowo DQ. W uj się opłacało :-)
@pacbox: W takich sytuacjach, jak powyższy gif, zawsze dostaniesz karę jeśli nie wyhamujesz. Na barcelonie dwukrotnie traciłem pozycje na rzecz kilku kierowców tylko dlatego, że musiałem deptać po hamulcach, żeby aplikacja zaskoczyła, że zwolniłem. Miałem 3/3 ostrzeżenia i tak też dojechałem do mety. Gdybym nie hamował to miałbym drive through. Po to są ostrzeżenia, żeby się pilnować. Jak miałeś 3/3 to po co dalej cisnąłeś w zakrętach na limicie? :P Swoją