Wpis z mikrobloga

@trololo55: Damage saturation na dziobie, rufie i nadbudówce, więc nie przyjmie więcej dmg z HE, kadłub ma 50mm ponieważ balans, więc 203mm HE ma za mało penetracji żeby tam zadać dmg i masz Khaba któremu jedyne co możesz z 203mm HE zrobić to rozwalić moduły i podpalić xD Rozwiązaniem jest AP, które ignoruje damage saturation.
@trololo55: Od zawsze jest i dotyczy wszystkich okrętów. Każdy okręt ma sekcje, dziób, rufa, śródokręcie, nadbudówka które mogą przyjąć tylko określoną ilość dmg. Jak HP sekcji spadnie poniżej połowy to przyjmuje tylko połowę dmg z HE (czyli połowę z 1/3, czyli 1/6 nominalnego dmg pocisku) a jak spadnie do 0 to przestaje przyjmować dmg. Działa to też na torpedy. Widziałem kiedyś DD który zebrał 5 torped siedząc w dymie i przeżył.