Hotlap PORSCHE 911 GT3 CUP 2017 | IMOLA 97% simrace.pl SuperCup / Przemek Ber
Zwróćcie uwagę na tor jazdy oraz zasadę trzymania się na torze min. 2 kołami (a nie na tarkach). To nowe ulepszone pliki kontrolne pod apkę PLP, które już jutro sprawdzimy w lidze PorscheSuperCup. Jak wam się podoba taka jazda? Czy takie rozwiązanie wyrówna rywalizację na torze eliminując przewagę prędkości na wyjściu z zakrętu poprzez poszerzanie toru jazdy?
Jeśli chcecie sprawdzić jak taka zmiana wpływa na wasz styl jazdy Gerard Rex przygotował paczkę z torami pod PLP, które wykrywa nawet delikatne wyjazdy poza tor. Warto sprawdzić, podlecam!
Właśnie stestowałem SPA. To Wasze rozwiązanie jest genialne. To jest właśnie to czego brakowało. Idealne rozwiązanie niejasności przekraczania białych linii które wyznaczają tor. Wiadomo z tym zawsze był problem, dla jednych było ścięcie/nieprawidłowe poszerzanie toru jazdy na wyjściach, dla innych nie. Które bardzo często dawały kosmiczną przewagę czasową, czasami nawet dzieliło zawodników na dwie grupy podczas wyścigu. Niepotrzebne dyskusje moim zdaniem (w tym przypadku zawsze będą podzielone zdania), tym bardziej,
@podli: dokladnie tak jak opisales. Taki byl cel aby znaleźć rozwiązanie i ujednolicić a jednocześnie zamknąć temat cieć w wyścigach online. Dodam tylko, że tory w wersji jaka została przygotowana psuje standardowych kunosowskich layotów a więc nie będzie problemów z wejściem na serwery publiczne itd.
@LKRISS: Tylko po co męczyć sie na publicznych serverach. Parę razy byłem i to co tam się dzieje to można się za głowę złapać. Prawie nikt nie trzyma linii i zasad CRC więc tylko niepotrzebnie można się mocno zniechęcić do całego simracingu. Tym bardziej, że jednak w takich tytułach jak AC, rF itp, bez regulaminu i jakiś chociaż ogólnych zasad, moim zdaniem rywalizacja nie ma sensu. Teraz jak jest tyle lig
@LKRISS: dziś zrobiłem kilka kółek na Imoli przed Porsche Supercup i akurat w tym przypadku prawie różnicy nie czuję (biorąc poprawkę na to, że jeżdżę dość wolno i raczej nie szukam granic toru poza torem)... Jechałem tak, jak zawsze i ostrzeżenia leciały tak, jak zawsze. Po różnych komentarzach spodziewałem się czegoś innego...
Potem trochę się pobawiłem, tu głębiej na tarki, tam głębszy przelot - według Kunosów przejazd czysty, a tu PLP
@Plupi: dokladnie jak opisales. Nie wszystkich ta zmiana dotknie az tak odczuwalnie bo to zalezy od stylu jazdy. jak to wyjdzie w praktyce przekonamy sie juz jutro wieczorem.
@LKRISS: dla mnie jedyny problem z PLP to powroty na tor po poślizgach/kontakcie przy walce. Już kilka razy gdzieś mi dupa uciekła, wypadłem bokiem na zewnętrzną, jakoś tam opanowałem, wracam na tor i dostaje kare od PLP z dopiskiem "cut the track" -_- Pewnie PLP za prymitywne by to jakoś skonfigurować, poza tym zmiany jak najbardziej na + :>
@czaksniff: fakt to niestety jest minus PLP. jedyne rozwiazanie jakie obecnie widze to powracac na tor z odjetym gazem. Kara nie wpadnie ale stracisz kilka sekund na powrot. Cos za cos.
@LKRISS: Problem w tym, że odjęcie gazu często nie pomaga, bo PLP nie sprawdza czy odejmujemy gaz, tylko (chyba) porównuje prędkości wyjechania poza tor i wjechania na niego. Przykładowo, tak miałem na ostatnim wyścigu na SPA - tłok na pierwszym lapie, po eau rouge przede mną jakieś przepychanki, nie mam szans wyhamować, muszę się ratować wyjazdem na asfalt po prawej, po czym NIE MOGĘ zahamować i wrócić do prędkości z jaką
@LKRISS ja ogólnie jestem zielony w tych sprawach programowania i ustawiania PLP, ale jedno rozwiązanie mi przyszło na myśl, tylko nie wiem czy takie coś jest wykonalne. Chodzi o to, aby gra rejestrowała 2 rodzaje cięcia zakrętów: - Cięcie zakrętu, które jest uznawane od razu jako kara, czyli kierowca po prostu przegiął i ostro ściął zakręt lub naprawdę szeroki wyjazd, czyli zyskał na tym czasowo. - Cięcie zakrętu, które wpisuje się tylko
@patyk15: slabo sie zaprzyjazniles z PLP. Odjecie gazu nie liczy kary az do powrotu na tor. Sprawdz sobie na spokojnie. @dj_sasek: nie ma takiej opcji. Sedziowie bez oficjalnego wniosku nie beda czasu tracic na analize kazdego z zawodnikow bo jest to niewykonalne czasowo.
Ten aktor i postać Ghula wg mnie nosił cały serial na barkach. Całość jest bardzo dobra ale jak pojawia się Goggins na ekranie, to zaczyna być jeszcze lepiej. #fallout #seriale
Zwróćcie uwagę na tor jazdy oraz zasadę trzymania się na torze min. 2 kołami (a nie na tarkach). To nowe ulepszone pliki kontrolne pod apkę PLP, które już jutro sprawdzimy w lidze PorscheSuperCup. Jak wam się podoba taka jazda? Czy takie rozwiązanie wyrówna rywalizację na torze eliminując przewagę prędkości na wyjściu z zakrętu poprzez poszerzanie toru jazdy?
Jeśli chcecie sprawdzić jak taka zmiana wpływa na wasz styl jazdy Gerard Rex przygotował paczkę z torami pod PLP, które wykrywa nawet delikatne wyjazdy poza tor. Warto sprawdzić, podlecam!
Paczka do pobrania na forum Simrace.pl
https://www.youtube.com/watch?v=T85gk_dqbA4
#simracing #symulatory #acleague
Właśnie stestowałem SPA. To Wasze rozwiązanie jest genialne. To jest właśnie to czego brakowało. Idealne rozwiązanie niejasności przekraczania białych linii które wyznaczają tor. Wiadomo z tym zawsze był problem, dla jednych było ścięcie/nieprawidłowe poszerzanie toru jazdy na wyjściach, dla innych nie. Które bardzo często dawały kosmiczną przewagę czasową, czasami nawet dzieliło zawodników na dwie grupy podczas wyścigu. Niepotrzebne dyskusje moim zdaniem (w tym przypadku zawsze będą podzielone zdania), tym bardziej,
Tylko po co męczyć sie na publicznych serverach. Parę razy byłem i to co tam się dzieje to można się za głowę złapać. Prawie nikt nie trzyma linii i zasad CRC więc tylko niepotrzebnie można się mocno zniechęcić do całego simracingu. Tym bardziej, że jednak w takich tytułach jak AC, rF itp, bez regulaminu i jakiś chociaż ogólnych zasad, moim zdaniem rywalizacja nie ma sensu. Teraz jak jest tyle lig
Potem trochę się pobawiłem, tu głębiej na tarki, tam głębszy przelot - według Kunosów przejazd czysty, a tu PLP
Komentarz usunięty przez autora
@Plupi: dokladnie jak opisales. Nie wszystkich ta zmiana dotknie az tak odczuwalnie bo to zalezy od stylu jazdy. jak to wyjdzie w praktyce przekonamy sie juz jutro wieczorem.
- Cięcie zakrętu, które jest uznawane od razu jako kara, czyli kierowca po prostu przegiął i ostro ściął zakręt lub naprawdę szeroki wyjazd, czyli zyskał na tym czasowo.
- Cięcie zakrętu, które wpisuje się tylko
@dj_sasek: nie ma takiej opcji. Sedziowie bez oficjalnego wniosku nie beda czasu tracic na analize kazdego z zawodnikow bo jest to niewykonalne czasowo.