Wpis z mikrobloga

Zainstalowałem #wiedzmin3 po raz kolejny, bo nie mogę rozstać się z tytułem :P Jednak pojawił się u mnie problem z mikrościnkami.. nawet na najniższych ustawieniach graficznych bez postprocesów w białym sadzie w momencie jak Geralt stoi a ja robię 360° kursorem animacja potrafi przyciąć się kilka razy.

Zmodyfikowałem ustawienia nvidii jak nakazują internetowe poradniki dotyczace mikrościnek i nadal to samo.

Giera oryginał z GOG'a, zrobiłem naprawę plików gry.
i5-4690k, gtx1060, 8GB ramu, rozdziałka FHD
Co robię nie tak? ;p
  • 15
@PAT0S:
Otwieram budę i czyszczę z kurzu co 3 tygodnie, pastę na CPU wymieniam średnio co 2-3 kwartały (pasta Gelid GC Extreme) - pod tym względem jestem do bólu pedantem. Cooler (fortis) jest z shadowingsem 120mm. 5 dodatkowych wentyli w budzie. Temperatury jak zawsze w stresowych sytuacjach.
@koorekk: Spróbuj wyłączyć vsync w grze i wymuś w sterowniku. Możesz też zmniejszyć wartość "TextureStreamingDistanceLimit" w ...\Documents\The Witcher 3\user.settings, to tyczy się bardziej takich problemów w miastach, ale sprawdzić możesz. Dodatkowo zwiększ priorytet procesu wiedźmina na wysoki.
Korzystasz z jakiegoś programu do monitorowania zasobów i fps? Jeśli tak, to może zmniejsz częstotliwość badania, bo ta również może to powodować jeśli ustawiona zbyt nisko.
@PAT0S:
Przecież pisałem, ze zastosowałem znalezione w sieci fixy odnośnie mikrościnek.

@HpALc_9000: Vsync w grze wyłaczony, w sterownikach wymuszone wyłączenie (od zawsze). Nie mam zadnego programu z OSD czy monitoringiem czegokolwiek podczas gry. Nawet GF Experience nie instalowałem, bo jest to dla mnie zbędne narzędzie i bez potrzeby go po prostu nie ma na dysku.
Podobnie mi cięło CSGO i UT nowe kiedy miałem odświeżanie w grze wymuszone na 75Hz
@PAT0S tak mi to wyglądało.. Na prawdę.. Siedziałem na tym win10 ale stwierdziłem, że kilka rzeczy mnie wnerwia i przesiadam się na win7. Po formacie zainstalowałem Wieśka.. Resztę znacie..