Wpis z mikrobloga

Jak to jest z gwarancją w e-dymie ? Ostatnio, jak kupowałem w promocji Avocado 24 na pytanie o to ile gwarancji jest na parowanik, sprzedawca zrobił wielkie oczy i powiedział, że "na to nie ma gwarancji" i tutaj moje pytanie, to jest w jakikolwiek sposób legalne ? #epapierosy
  • 8
  • Odpowiedz
  • 1
@Thapchan Wszystkie produkty, które zostały zakupione w granicach UE ustawowo powinny być objęte 24 miesięczna gwarancja producenta. Oczywiście o ile nie są to produkty eksploatacyjne, gdzie czas użytkowania wpływa na działanie produktu - dajmy na to taka bateria. Więc generalnie, teoretycznie na każdy produkt obowiązuje jakaś gwarancja.
  • Odpowiedz
@Thapchan: Może sprzedawca był jakiś nieogarnięty, do tej pory każdy sprzęt który kupowałem w e-dymie, czy to stacjonarnie czy online, był objęty gwarancją 180 dni. Wyślij najlepiej zapytanie mailem ze skanem paragonu.
  • Odpowiedz
@Thapchan: ja mialem #!$%@? pin w vaporesso kupionym online, poszedłem do stacjonarki i wymienili. Tak samo innym razem srobka w nowym atomizerze nie dala sie wykręcić tez wymienili
  • Odpowiedz
@Thapchan: nie wiem jak e-dym ale w esw na atomizery są tylko dwa dni rozruchowej gwarancji w razie gdyby towar miał wadę fabryczną - po tym czasie gwarancji od producenta nie ma bo ludzie by po miesiącu grzałki wymieniali na gwarancji albo by chcieli wymiany bo np nie potrafią wickować rta i atomizer im przecieka. Z tego co wiem prawo daje konsumentom 2 lata od zakupu aby oddać sprzęt do producenta
  • Odpowiedz
@dankosa: to chyba tylko w Gdańsku e-dym jest praktycznie jedynym sklepem z epapierosami, nie licząc wysepek, mają monopol więc i klienta w dupie, tam gdzie kupowaleś parownik może mają inne podejście.
  • Odpowiedz