Wpis z mikrobloga

@Quattron: Właśnie, budżet, zapomniałem. Ciężko powiedzieć, bo zależy od wielkości, ale za takiego 32'' to myślę że okolice 550-650zł bo po tyle widzę na ogłoszeniach, a zawsze warto spytać tutaj i kupić od jakiegoś Mirka ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@nonabl3: no to używka pozostaje. Raczej ciężko będzie wybrać konkretne modele bo używanych jest milion modeli. Jak znajdziesz konkretne ogłoszenia które Ci się podobają to wrzuć linki to pomożemy z nich wybrać jak najmłodsze o rozsądne. Aktualnie średnia żywotność jest na poziomie ok 3,5-4 lat więc to raczej kluczowe. Dobrze jakby slrzedajacy miał paragon.
@Quattron: Raczej na nówkę się nie nastawiałem, choć z drugiej strony widziałem jakieś modele Manty po ~700 zł i nie wiem czy zamiast jakiejś używki LG czy Samsunga nie lepsza taka Manta, nie znam się.

Nie wiedziałem, że żywotność jest tak niska, w domu mam Samsunga 32'' LCD i śmiga już chyba z 8 lat. Tylko pikseloza z bliska, chciałbym, żeby jako-taka jakoś jednak była.
@nonabl3: to jest ten powyżej średniej ( ͡° ͜ʖ ͡°) bardzo dużo awarii odnotowuje się już w trakcie trwania gwarancji, 3-4 rok to wysyp a część służy dłużej tak jak Twój. Ale to nawet od marki nie zależy tylko jak trafisz. A na piksele to i tak najlepszy jest dobrej jakości sygnał. Jakbyś znalazł 1-2 letnie Sony w tej cenie to warto brać jeżeli chodzi o jakość
@Quattron: Dużo na olx widzę w rozsądnych cenach modeli LG. Wiesz może, jak u nich z jakością i trwałością?
A tak w ogóle, to jeśli TV ma rozdzielczość 1366x768 to film w HD będzie wyglądał dobrze, bez widocznych z daleka pikseli? Totalnie się na tym nie znam
@miczuu: Telewizji praktycznie nie oglądam, zresztą tylko kilka kanałów w naziemnej jest w HD. Głównie ma służyć do filmów, tutaj też niewielkie pole do popisu, bo fhd raczej nie oglądam, co najwyżej 720p. Nie szukam TV na całe życie, po prostu wygodniejsza opcja, niż oglądanie na laptopie :)