Wpis z mikrobloga

mi tez wyskoczyl err 106, kasa z konta zniknela, przy produkcie caly czas mam opcje aby zaplacic, na meila nic nie przyszlo? jak myslicie czekac czy zglosic to gdzies?
  • Odpowiedz
Mi jakiś czas temu udało się opłacić wszystko i działały przelewy bez zarzutu, cierpliwość jedynym rozwiązaniem choć czasem ciężko gdy upominają się o płatność. Ja zaraz po kupnie wysłałam wiadomości do sprzedawców o zaistniałym problemie aby nie było nieporozumień. W moim przypadku zakupy byłyby anulowane po 20 dniach, gorzej mają ci, którzy mają dobę na dokonanie przelewu :/
  • Odpowiedz
Uff, udało się wysłać 24 przelewy. W międzyczasie Przelewy24 wywaliły się 3 razy. Też miałem kilka błędów, ale po kilku minutach transakcja została potwierdzona i przyszły emaile, w Ali też wyskoczył status opłacone. Cierpliwości.
  • Odpowiedz
Jak myślicie próbować z kolejnymi płatnościami?
Bo nie wiem czy to dojdzie czy nie
Nie chcę sobie kasy zamrozić
Czekam 2 godziny i nic nie doszło
  • Odpowiedz
Teraz zapłaciłem za 5 kolejnych i poszło bez problemów
Ale pierwsze 2 płatności nadal nie doszły od 14:00
No nic trzeba chyba czekać. A kitajce się niecierpliwią.( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@Hubo96 Mi nie doszły dwa przelewy od 12 i nie wiem co teraz zrobić zgłosiłem to ale nadal brak odpowiedzi. I teraz nie wiem czy robić następny przelew czy co bo nie wiem co będzie z kasą....
  • Odpowiedz
Jak mam to sprawdzić za co tak naprawde zapłaciłam , bo przez te zamieszania z przelewy 24 cena zapłaty mi sie nie zgadza. Bo początkowo mi pokazało ze za wszystkie produkty zapłacę 150 zł z kawałkiem a z tego co wyliczyłam to zapłaciłam 148 zł przy czym 4 przedmioty mam w zakładce nie zapłacone o wartości 20 zł. Wiec czy możliwe ze nie zaznaczyłam jakiegoś przedmiotu jak miałam 3 strony w niezapłacaonych
  • Odpowiedz
@daowX98: Mi odpowiedzieli. Chcieli potwierdzenie z banku, bo podobno nie otrzymali jeszcze wpłaty.
Zobaczymy co odpowiedzą.
edit:
Odpisali:
"Dziękujemy za kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Bank nie udostępnił nam wglądu do tej wpłaty. Skontaktujemy się z bankiem w sprawie zareklamowania tej transakcji. Płatność zostanie przekazana do odbiorcy docelowego niezwłocznie po otrzymaniu wiążących informacji z banku, o czym poinformujemy mailowo."
  • Odpowiedz
Mam to samo 3 przelewy nadal wiszą, a jeden robiony z 10min temu poszedł prawidłowo. Wiszą te które idą do PAYPRO S.A, ten co okazał się bezproblemowy był do Dialcom24. Adresy są te same tylko nazwa inna, może nie przekazali bankom że chodzi o tego samego odbiorce.
  • Odpowiedz
wkurzająca sytuacja, miało być pięknie a wyszedł z tego cyrk.. Obsługa serweru przelewy24 powinni przewidzieć, że sporo osób będzie korzystać i płacić.. miejmy nadzieję, że wyniosą nauczkę z tego i za rok będzie lepiej, chociaż szczerze powiedziawszy jest to zniechęcające ;/
  • Odpowiedz