Wpis z mikrobloga

Witam, gram w Neverwinter Nights 1, podstawowa kampania i mam kilka pytań.


1. Chcę zrobić Łowcę/Czarnego Strażnika na dwie bronie. Lepiej będzie mi inwestować w siłę, prawda? To ona jest modyfikatorem do ataków wręcz.

2. Błagam, niech mi ktoś wreszcie wytłumaczy, co daje premia za zręczność.

3. Na pierwszym poziomie łowca otrzymuje atut Dwie Bronie (Oburęczność), ale nigdzie nie widzę Walki Dwiema Broniami. Z opisów w sieci, zdaje mi się, jakby ten atut jakoś go w sobie łączył...?

4. Czy wartości obrażeń i krytyków z opisów broni w grze pokrywają się z rzeczywistością? Wiecie, literówka, napisane że 19-20/x2, a naprawdę ma 18-20/x3.

5. Pierwszy raz dzisiaj zauważyłem, że kukri ma wielkość 'bardzo mała'. Czy jest to potworek w tłumaczeniu? Jeśli nie, to czy ma to jakieś swoje przełożenie na premię do ataku, np. jeśli używałbym to bardzo małe kukri w lewej, a w prawej mały krótki miecz? Chyba, że średnią nawet mogę z ewentualnymi premiami.

Dopiszę, jak mi się coś jeszcze przypomni. Z góry dziękuję za pomoc :)

Pozdrawiam!

#dungeonsanddragons #forgottenrealms #neverwinternights
  • 1
  • Odpowiedz
@pyry2gzikiem: Dawno nie grałem więc odpowiem z tego co zapamiętałem.

1. Zależy jakich broni używasz, możesz wybrać talent zdaje się finezja w walce który bierze modyfikator od zręczności (fajna sprawa, zostaje nam więcej pkt na inne statystyki).

2. Premia do trafienia, uniku, jakieś rzuty obronne pewnie no i jest to modyfikator do ataków dystansowych.

3. To są dwa osobne atuty z tego co pamiętam, oburęczność bodaj znosi karę za drugą broń,
  • Odpowiedz