Wpis z mikrobloga

Mireczki,
posiadam i5-2500k@4.5, 12gb ram, gtx970 i win 10.
Wyłączyłem dx12, ustawienia wysokie.
W sterownikach wymusiłem vsync i potrójne buforowanie, zrobiłem to także w programie D3Doverriver, a w riva tuner ustawiłem maksymalne fps na 59 i gra się na prawdę świetnie. Brak input laga, nagłych spadków fps itp. Gra zyskała na płynności :)
pozdrawiam i życzę miłego dnia
#battlefield #battlefield1 #bf1
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Acrivec: właśnie gra się o dziwo bardzo dobrze. Z wyłączoną tą opcją i vsynciem wyglądało to tragicznie pomimo, że wyciągałem 70fps.
Trochę czytałem i dowiedziałem się, że jak vsync to albo przez ten program co podałem albo przez sterowniki i jest git. Bo jak włączyłem w bfie to nie było praktycznie widać różnicy. Może ktoś sobie popróbuje i będzie lepiej. pozdrawiam
  • Odpowiedz
@junoreactor: czyli masz 2x4 + 2x2? ( ͡º ͜ʖ͡º) Ja też się musiałem trochę pobawić w ograniczanie klatek, niby działa ok, ale mam nadzieje ze wyjdzie patch na wysokie użycie procka.
Jeszcze zapytam na jakich sterownikach grasz? ;p
  • Odpowiedz
@sunsu-sun: mam 3x4 :) W chwili obecnej na najnowszych 375.63
Jako tako płynność gry mnie nie denerwowała, tylko te ścinki przy szybszej akcji (np. jak musiałem się szybko odwrócić). W 90% przypadkach to ja ginąłem, teraz jest lepiej.
  • Odpowiedz
@sunsu-sun: Tak mi podaje CPUz i bios chyba. Chciałem dokupić 4 kość ramu, ale przez chłodzenie nie mogę. Nie chce mi się w to teraz zagłębiać, ale chyba działa to tak, że dwie kości pracują w dualu a jedna w single
  • Odpowiedz
  • 1
@junoreactor Lepiej ustawić w sterowniku synchronizacja na "szybką" a grze wyłączyć synchro. Wtedy jest więcej fps niż monitor ma mzh bez rwania obrazu jak przy kompletnie wyłączone synchro. A lag jest znacznie mniejszy.
  • Odpowiedz
@junoreactor hmm. Mam taką samą konfigurację, z tym że mój 2500k ma 4,3 GHz i nie mam problemów z graniem na ultra. Co prawda procek ma prawie na okrągło 100% zużycia ale dzielnie to znosi. Karta co ciekawe tylko 70% ( ͡° ͜ʖ ͡°) tak się powinno robić gry.
  • Odpowiedz
@cl_master: taa...

tak się powinno robić gry.


mam taki sam procek z takim samym clockiem i nawet na low sie grac nie da bo tak dropi klatki do 30-55 fps, a moj monitor ma 74hz wiec powinno byc 74fps non stop a nawet 60 nie ma...
  • Odpowiedz
@corinarh: aa to coś jest w takim razie poważnie nie tak ( ͡° ͜ʖ ͡°). Idę zaraz na zajęcia aczkolwiek jakbyś się uparł mogę Ci wysłać film nagrany z zewnątrz jednostki na dowód(bo urządzenia do nagrywania już raczej nie uciągnie :D). Osobiście mam stałe 60 ze spadkami do 53 przy co trzecim #!$%@?. FHD Ultra i nie ma problemu.
  • Odpowiedz
@junoreactor: @kapitan_kleks: do mnie przyszedł właśnie ram, mam teraz 8gb w trybie dual i gra się zajebiście.
Ultra+ograniczenie klatek do 61 przy użyciu komendy i tyle.
90% czasu trzyma 61 klatek, jak się naprawdę dużo, dużo dzieje to spadnie do tych 55, ale nic więcej.
ALE raz na jakiś czas mam te same spadki co miałem czyli do ~30 klatek, jakby cała gra się zatrzymywała na sekundę, tyle że to się dzieje zazwyczaj jak ginę i tak 1 raz na jakieś 10 minut gry.
No i też gra działa dużo lepiej, płynniej czuć te 60 klatek jak mam ograniczone, bo jak lata między 65-90 to tak super płynnie nie jest.
CPU dalej 100% ssie, GPU
  • Odpowiedz