Wpis z mikrobloga

@TheSznikers: ja tylko powiem, że mitygowałem Damiana z licznymi porównaniami do Assetto, żeby tak do innych gier (bo ma i zna) ale się uparł że ma feeling i co mu zrobisz, simracer zawołany ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@TheSznikers: o, dziękuję.

Co do większości nie sposób się nie zgodzić. Simracing ma ogromny wpływ na osiągi w różnych, prawdziwych dyscyplinach motorsport'u. Osobiście życzę autorowi jak najlepiej, dobrze planuje sobie karierę bo o simach z roku na rok jest coraz głośniej. Ba, jest nawet wielu kierowców, którzy nie mówią otwarcie o swoich treningach przed monitorami. Sam tekst jednak jest dość ogólny i nijak ma się do moich zarzutów w stronę fizyki
  • Odpowiedz
@TheSznikers: @Piotr_z_Frosty:

Nazywanie tego sima najlepszym w historii


nie widziałem takiego argumentu, natomiast AC ma szanse stać się najpopularniejszym simem, co za tym wciąż dynamicznie rozwijać, przykład LFS czy ostatnio rF2 pokazuje że bez popularności nie ma kasy a nikt za darmo nie będzie siedział przy projektach po 10 lat bo nim dopracują mało kto chce w to jeszcze grać

najlepszym FF jaki dotychczas powstał


na FFB składa się nie
  • Odpowiedz
@rauf: Jeszcze raz. Bo na telefonie coś się pomieszało.

@TheSznikers: @Piotr_z_Frosty:

@rauf:

Nazywanie tego sima najlepszym w historii

nie widziałem takiego argumentu, natomiast AC ma szanse stać się najpopularniejszym simem, co za tym wciąż dynamicznie rozwijać, przykład LFS czy ostatnio rF2 pokazuje że bez popularności nie ma kasy a nikt za darmo nie będzie siedział przy projektach po 10 lat bo nim dopracują mało kto chce w to
  • Odpowiedz
@Piotr_z_Frosty: AMS to takie rF 1,5 są tacy co twierdzą że fizykę opon ma lepszą od rF2 a już na pewno optymalizację, także nie rozumiem jak na Fana v2 dobrze ustawionej AMS może być "jeszcze gorsze od AC" a równocześnie dajesz jako przykład rFa - to się nie składa, proste
  • Odpowiedz
@Piotr_z_Frosty:

I jakie to ma znaczenie w dyskusji realizmu odwzorowania fizyki i tego jak fizyka AC wypada na tle innych, starszych tytułów?


ano takie że starsze tytuły nikogo dziś nie interesują poza archiwistami wspominającymi niegdysiejsze dzieje, idealizujesz RBRy i LFSy jakby to były sim wzorce z Sevres

przykład:
fizyka LFS liczona jest z częstotliwością 100Hz, to znaczy że kontakt opony z podłożem wraz ze wzrostem prędkości jest coraz bardziej narażony na
  • Odpowiedz
@rauf:

@Piotr_z_Frosty:


I jakie to ma znaczenie w dyskusji realizmu odwzorowania fizyki i tego jak fizyka AC wypada na tle innych, starszych tytułów?

ano takie że starsze tytuły nikogo dziś nie interesują poza archiwistami wspominającymi niegdysiejsze dzieje, idealizujesz RBRy i LFSy jakby to były sim wzorce z Sevres

przykład:
fizyka LFS liczona jest z częstotliwością 100Hz, to znaczy że kontakt opony z podłożem wraz ze wzrostem prędkości jest coraz bardziej
  • Odpowiedz
@Piotr_z_Frosty: mijamy się z argumentami, jeśli nie rozumiesz podstaw fizyki w grach i tego jaki mają wpływ na precyzję kalkulacji, opóźnienia, odczucia szczególnie w szybkich tytułach to proponuje wrócić do dyskusji jak wyrośniesz z oczekiwania że gra na Steam zasymuluje ci 100% rzeczywistości bo nazywa się symulator

napisz tutaj i poproś o wycenę komercyjnego projektu na którym chcesz szkolić kierowców, nie zapomnij potem napisać ile dałeś i czy poprawili Ci caster
  • Odpowiedz
@rauf: Solidne argumenty.

Dla mnie w temacie pisania fizyki możesz mieć nawet wiedzę całego zespołu Kunos, ale bez znajomosci podstaw mechaniki, możesz co najwyżej zrobić dobre arcade, a nie symulator.
  • Odpowiedz