Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Cześć Mirki.
Chciałbym się o coś Was - jako niezawodnych specjalistów - doradzić. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Sprawa wygląda tak.
W tym roku kupiłem auto. Za własne, odłożone pieniądze (po części z 18-urodzin, ale jednak własne). Zainwestowałem w strzałę ponad 6 tysięcy złotych i na chwilę obecną jedynym wydatkiem zostało paliwo, przegląd, O/C oraz takie szczegóły jak klocki w następnym roku, czy opony na letni sezon.

Jednak wydając te 6 tysięcy, moje fundusze na auto spadły praktycznie do zera. Zostało mi tylko kilkaset złotych, ale nawet przy mojej znikomej jeździe (~600km miesięcznie) fundusze te skończą się bardzo szybko. Ratuje mnie LPG, ale tutaj ceny też lecą do góry, jak na pewno wiecie.

No i przechodząc do meritum... Mieszkam oczywiście z rodzicami, jestem w III klasie technikum. Nie mam możliwości zarobku (udało się jedynie w wakacje) ze względu na moją lokalizację. Rodzice opłacają mi szkołę, która też wymaga pewnego wkładu finansowego, dojazd (ponad 60km dziennie - na szczęście jest bus), opłaty pokroju jedzenia do szkoły czy drobnych wydatków takich jak doładowanie telefonu.
Rodzice mają sporo wydatków - ojciec niestety stracił pracę i był zmuszony przejść na wcześniejszą emeryturę, a mama pracuje w dwóch miejscach. Niczego nam nie brakuje, lodówka zawsze jest pełna, a dom jest naprawdę "okej" pod każdym względem. Ale wydaje mi się, że jestem coraz większym ciężarem
Czy uważacie, że zapytanie się z propozycją dokładania się do kosztów paliwa za samochód, będzie przegięciem? Jeżeli to moje auto, to powinienem za nie w 100% płacić, nawet w momencie, kiedy nie zarabiam ani grosza?

Bardzo proszę o pomoc, być może ktoś z Was był w podobnej sytuacji.
Dziękuję.

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( http://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
  • 10
  • Odpowiedz