Wpis z mikrobloga

@Kejran: @murgal: rzeczywiście, ostatnio robię trasy dziennie max 2x10km w tygodniu roboczym.
Co weekend robię około 2x70km.
Czy po takiej trasie 70 km ten majonez powinien znikinąć?
  • Odpowiedz
@Zsefff: to jest efekt niedogrzanego silnika i to nie ma nic wspólnego z podtlenkiem , mam taki silnik bez LPG jest po remoncie teraz , wymienione pierścienie (były zajechane) nowa uszczelka , dotarte zawory i też się tak dzieje jak się jeździ na krótkie dystanse .
  • Odpowiedz
@Zsefff niedogrzany silnik przez krótkie odcinki i zbiera sie w ukladzie odpowietrzenia wilgoc. Wymiana oleju z plukanka silnika mi pomagala w Volvo. Przez zapchana odme kiedys spalil mi 4litry oleju przez 6 tysiecy po wymianie odmy i oczyszczeniu wszytskich przewodow spalanie oleju 0.5l na 10tkm
  • Odpowiedz
@Zsefff u Ciebie jest prosta konstrukcji i wystarczy ja wyjac razem z przewodami i dobrze wyczyscic. Mechanicy wala w #!$%@? i #!$%@? powietrzem przez co syf leci do miski bosporo zabawy jest przy tym. Najlepiej samemu. W twoim przypadku jest ona od strony podszybia przykrecona do bloku i wychodzi z niej rura idąca do pokrywy zaworow.
  • Odpowiedz