Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Czuję się jak śmieć,

Do czego zmierzam? Do oklepanego tematu - braku dziewczyny. Tak, jest wiele określeń na takiego pacjenta, stulejarz, frajer, już mnie to zaczyna szczerze mówiąc gówno obchodzić, ale i tak się zwierzę - z wielką chęcią.
Wiem, że nie jestem sam i nie jadę sam na tym wózku, ale... ja jestem sam i sztandarowe pytanie, które zadaje lub zadawała nam prawie każda mama - "A co mnie obchodzą inni?". Mam 21 lat, studiuję (dziennie), pracuję (ale bez szału), nie lubię za bardzo wyłazić do klubów bo 1. szkoda mi kasy 2. nie patrzę na kobiety/dziewczyny jako element do przysłowiowego "zaliczenia" zwłaszcza gdy jestem tym prawiczkiem, czy jak kto woli - stuleją :)
Nie mam jakiegoś większego problemu z rozmową z dziewczyną/koleżanką, pożartuję, pośmieję się, podtrzymam rozmowę. Ale z drugiej strony nie jest też tak, że z każdą mogę porozmawiać o czym kolwiek. Ja po prostu jestem wyczulony na ludzi, i może dlatego nie potrafię się z każdą (lub z każdym dogadać). Jak się rozmowa klei to jest super, a jak nie no to ja się wysilał nie będę, bo niby jakim prawem ja mam się starać, a druga strona ma to olewać?