Aktywne Wpisy
RobieZdrowaZupke +491
Kilka razy w ostatnim czasie na tablicy FB pojawily mi się zdjęcia z sesji ciążowej znajomych oraz ich żon i ugh, powiem wam, że o ile sens robienia takich zdjęć dla siebie czy najbliższej rodziny na pamiątkę jeszcze jestem w stanie zrozumieć, to wrzucanie ich publicznie na FB już tak nieco mniej. Jakoś estetyka takich zdjęć jest dla mnie odrzucają. Foty półnagiej baby z bebzunem ciążowym obejmowanej przez faceta stojącego w samych
Felixu +14
Po kolei. Mam blueconnect 25gb. Używam w/w aplikacji dostarczonej wraz z modemem, do monitorowania ilości zużytego transferu. Sprawdzam co kilka dni i wiem na co sobie jeszcze mogę pozwolić do końca okresu rozliczeniowego. Stan na dzisiaj to 13,51 GB. Sobie przeglądam wypok do kawki i nagle wszystko zwalnia, po czym dostaję sms że zużyłam transfer. Na litość boską, rozumiem że ta aplikacja może być niedoskonała, sama zakładam 10% błędu, ale prawie 50%? Zadzwoniłam więc do BOK, miły pan poinformował mnie że transfer istotnie zużyty. Powiedziałam mu że jak dla mnie to jest wprowadzanie Klienta w błąd, szczególnie że sam przyznał że apka "czasem niedokładnie nalicza dane". I dziwna polityka firmy skoro nic z tym nie robią a wiedzą o problemie.
Plus dla Miłego Pana, w tym momencie dorzucił mi w ramach "przyjaznej polityki firmy" 1 TB. Ale tak czy inaczej mi się to bardzo nie podoba. Zdarzyło się komuś podobnie? Może trzeba ich jakoś uświadomić że nieładnie tak Klientów wprowadzać w błąd?
#afera #tmobile #pytanie
pakietowa transmisja danych rozliczana jest za każdy rozpoczęty 1kB osobno za dane wysłane i dane odebrane"