Wpis z mikrobloga

@koorekk: FiiT VR. Udało mi się zagrać w trzy gry, obejrzałem jeden odcinek Gry o Tron na jakiejś aplikacji kinowej i pobawiłem się chwilę w ucznia czarnoksiężnika i zrobiłem jakąś prostą apkę korzystającą z VR i w sumie tyle.
Teraz FiiT służy jako przycisk do papieru ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@koorekk: Kup a zobaczysz, ja przed kupnem czytałem opinie a mimo to i tak kupiłem żeby sprawdzić osobiście i wyrobić sobie zdanie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nie powiem, efekt 3d jest ale szybko się męcza oczy
@koorekk: Jeżeli nie masz choroby lokomocyjnej to kupuj, gadżet dobry. Ja po godzinie siedzenia w tym miałem do końca dnia lekki problem z orientacją w terenie (i plamki przed oczami) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jeżeli Outlast 2 będzie dostępny na PS VR to prawdopodobnie kupię to tylko dla tej gry, ale tak poza tym nie widzę większego sensu w inwestowanie w VR'a. Jak na razie ta technologia
@Leniek: mamy to wplanach. Chcemy dodać Skrill jako operatora płatności ale mamy tak mnóstwo rzeczy do zrobienia że nie wyrabiamy i spadło to póki co na drugi plan. Sami nie specjalnie jesteśmy zadowoleni z PayPal'a.
@koorekk: wszystkie które działają pod SteamVR i nie wymagają Room Scale do przejścia gry (Czyli np War Thunder, Elite Dangerous, Euro Truck Simulator i masa innych). Można też dodać obsługę rąk i roomscale za pomocą Leap Motion lub kontrolerów PS Move.

Rozwiązanie posiada wersję darmową która ograniczona jest do 10 minut grania podczas jednej sesji. Pełna wersja kosztuje 15 euro. Jest to jednorazowa opłata.

@Leniek: https://support.riftcat.com/hc/en-us/articles/211909409-PS-Move-Controllers-FreePie-Bridge-and-VRidge