Robiłem dispute do źle działających rozmów na Redmi Note 3 i Aliexpress wkroczyło i tak mi odpisali:
"Solutions: Option 1: No return partial refund 21.75 USD
Option 2: Return goods full refund 144.99 USD ( Buyer pays the returning shipping fee)
Response time: 5 days
Note: If you have already settled the dispute with seller, please kindly give a response in the dispute detail page so that we can be informed and follow this dispute based on the settlement. If you fail to choose or reach an agreement with seller within the response time, option 1 will be executed."
Wolałbym opcję 2, bo się naczekałem na ten telefon, nie wiadomo czy naprawią (wysłałbym na gwarancję itp), tylko problem jest taki, że w widoku dispute jest tylko opcja 1? Jak zaakceptować opcję 2? Albo czegoś nie rozumiem..
@alegoraco: @Mimimimimimimimimimimi: gadałem z Alfredem z supportu (btw, chat po angielsku z chinczykiem zawsze spoko, nie to co allegro) i powiedział, że mam edytować swoja propozycje (a było to właśnie odesłenie telefonu) i napisać, że chce zwrot i tyle. Po 5 dniach aliexpress to ogarnie
"Solutions:
Option 1: No return partial refund 21.75 USD
Option 2: Return goods full refund 144.99 USD ( Buyer pays the returning shipping fee)
Response time: 5 days
Note: If you have already settled the dispute with seller, please kindly give a response in the dispute detail page so that we can be informed and follow this dispute based on the settlement. If you fail to choose or reach an agreement with seller within the response time, option 1 will be executed."
Wolałbym opcję 2, bo się naczekałem na ten telefon, nie wiadomo czy naprawią (wysłałbym na gwarancję itp), tylko problem jest taki, że w widoku dispute jest tylko opcja 1? Jak zaakceptować opcję 2? Albo czegoś nie rozumiem..
#aliexpress
Komentarz usunięty przez moderatora