Wpis z mikrobloga

#simracing #kierownice
Wie ktoś czy na 270st kierownicy da się wykrecac takie same czasy jak na 1080? Aktualnke gram na padzie. Jedni pisza ze na 720stopniach sa szybsi inni że nie ma korelacji. Wiec jak to jest?
  • 7
  • Odpowiedz
@Ave2: wiekszosc samochodow wyscigowych nie ma locka na 1080st tylko 540 albo 360... w formule 1 kierowca obracajac kierownice o 90-110 stopni praktycznie wykonuje bardzo ostry zakret. niektorzy simracerze mimo ze maja kierownice 1080st i tak zmniejszaja lock na 540, a niektorzy na 360st ! jak najbardziej na 270st da sie fajnie pojezdzic
  • Odpowiedz
Wszystko zależy od preferencji kierowcy. Czasy pewnie da się zrobić podobne, ale przy mniejszym stopniu obrotu szybciej zdzierasz opony na dystansie. Jakoś tak się przyjęło, że w GT'lach ustawia się około 450-550 stopni i w OpenWheelach około 300-400 stopni. A na 1080 nikt nie jeździ bo byś w zakręt nie zdążył wejść z takim kręceniem koła :P Nie mówiąc już o żadnych szykanach :D
  • Odpowiedz
@damian_co_dalej: nie mowie ze wszyscy.. nie zrozum mnie zle... znam ludzi ktorzy cisna w DIRT Rally i aby miec wieksza responsywnosc na krótszym ruchu kierownicą ustawiają sobie 270-360st. niektórzy nie lubią po prostu się nakręcić kierownicą przy ostrych zakrętach... sens tego jest jeden - na 270st da się fajnie pograć
  • Odpowiedz
GT1 and GT3 cars usually have 450º though the Merc GT3 had 360º

Its the other way around usually F1 cars vary from 270 to 300 more or less but in monaco they go up to 360 as you can see in this video (about 0.40) Brundle says full lock and you can clearly see the wheel at 180º from the middle - so 180 to one side and
  • Odpowiedz