Wpis z mikrobloga

#krakow #plaszow #orange #neostrada #pomocy
Wiem, że nie udzielam się na wykopku, ale potrzebuję pomocy :(
Co mogę zrobić z takim problemem: neostrada nie działa od 1 lipca, zgłoszenie poszło 4 lipca. Informacja - 18 będzie działać.
18 informacja: do końca lipca. Dzisiaj jednak @OrangeEkspert zmienił plany i podał nową datę: koniec sierpnia.
Co mogę zrobić w tej sytuacji? Niestety, to są jedyne kable w okolicy i jestem na nich skazany (chyba, że mobilny).
  • 9
@bartez_94 ale ja im bardzo chętnie zapłacę, tylko, żeby mi internet działał:( Oczywiście, że będę składał reklamację o zwrot kosztów za ten okres, ale jednak 2 miesiące bez neta to trochę długo...
To już coś, tylko, że niestety, ale tak jak pisałem, to są jedyne kable co do mnie dochodzą. Nie ma jakiegoś sposobu, żeby ich pogonić? Bo ze zgłoszeń telefonicznych to nie robią sobie za wiele. Jedne co są mi w stanie zaoferować to 2giga transferu gratis o ile mam telefon u nich...
@marek88: Zostaje Ci tylko poganianie ich przez infolinię, a jak Ci się chce to napisz do rzecznika i opisz sprawę. Uszkodzenie musi naprawić firma partnerska, nic na nich lepiej nie działa, niż takie eskalacje z samej góry...