Wpis z mikrobloga

hej @OrangeEkspert czy jest możliwość dokładnego monitorowania gdzie "ucieka" transfer danych? Mam od 12.07 ofertę z internetem mobilnym i wchodząc na mój orange zobaczyłem, że przez pierwsze kilka dni naliczone mam zużycie około 6GB dziennie, a przez ostatnie 2 dni około 23GB dziennie przy czym w ogóle nie zmieniłem sposobu użytkowania. Wydaje mi się, że coś tu jest zdecydowanie nie tak ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 4
@OrangeEkspert: problem powinien być już rozwiązany przy pomocy kogoś z infolinii (podobno koordynaty miejsca położenia routera były źle wpisane(?)). Ale mam jeszcze jedno pytanie: czy żeby nie pobierało mi transferu w ramach godzin wieczornych od północy do 8:00 muszę coś szczególnego zrobić? Czy trzeba przerywać sesję i podłączać się ponownie czy nie jest to konieczne?